سه شنبه, 28 فروردین, 1403
TUESDAY, April 16, 2024
چهار شنبه 01 فروردین
پیام تبریک مهندس کریمی به مناسبت آغاز سال نو

پیام تبریک مهندس کریمی به مناسبت آغاز سال نو
مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پیامی فرارسیدن عید نوروز باستانی و آغاز سال نو را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، در متن پیام مهندس کریمی به مناسبت آغاز سال 1397 آمده است: "فرا رسیدن سال جدید و طلیعه روح بخش بهار طبیعت، فرصت فرخنده و مغتنمی برای حیات نو و رویش نیکی‌ها و نشانه ای بدیع از تجلی آیات الهی در جهان است.
امید است در سال 1397 هجری شمسی با استعانت از ذات لایزال الهی و بهره گیری از توانمندی های شایسته مهندسان و کارکنان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، جامعه ورزش کشور و ارتقاء کمی و کیفی پروژه های عمرانی ورزش کشور، موفق و سربلند باشیم.
اینجانب با تبریک فرارسیدن سال نو، ایامی سرشار از توفیقات روز افزون الهی، توسعه همه جانبه و تحقق يک زندگي توأم با معنويت، آرامش و اميد برای مردم عزیز ایران اسلامی از درگاه پروردگار متعال، مسئلت می نمایم."

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در آستانه آغاز سال نو، پیامی برای خانواده شهدای کارکنان شرکت ارسال نمود. در متن این پیام آمده است: "بهار طبیعت و شکوفایی آفرینش فرصتی است تا نام و یاد گلهای بوستان جهاد و شهادت را ارج نهیم و سر بر آستان آسمانی آنها فرود آوریم. بدینوسیله فرا رسیدن نوروز باستانی را به محضر جنابعالی که آراسته به زیور ایثار و شهادت هستید تبریک عرض نموده، عزت بی پایان و اجر الهی برایتان از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم."

مهندس کریمی همچنین با ارسال پیامی برای همسران مدیران شرکت توسعه، ضمن تبریک سال نو از زحمات آنها تقدیر و تشکر کرد. در متن این پیام آمده است : "ایران اسلامی مرهون تلاش شیر زنان و دلاور مردانی است که برای آبادانی میهن عزیزمان از جان و دل گذشتند و در پهنه پهناور گیتی نام وطن را جاودانه کردند. دیروز در میدان نبرد و امروز در میدان تولید و آبادانی و توسعه، بی تردید نقش بانوان گرانمایه و فداکار در موفقیت همسران پر تلاش و با اخلاصشان انکار ناشدنی است، در طلیعه ی بهار طبیعت و سال نو فرصت را مغـتنم دانسته و در برابر ایثار و از خود گذشتگی های سرکار علیه تشکر و قدردانی می نمایم و برای شما و خانواده محترم بهترینها را از درگاه حضرت حق مسئلت می نمایم."

وی در پیامی دیگر، آغاز سال نو را به بهره برداران مجموعه های ورزشی نیز تبریک گفت. در این پیام آمده است : "در آستانه بهار 97، هنگام رویش دوباره طبیعت و به پاس تلاشهای خالصانه شما بهره بردار گرامی در طول سال یکهزار و سیصد و نود و شش فرصت را مغـتنم می شمارم و این عید فرخنده و رستاخیز زیبای آفرینش را به شما تبریک عرض می نمایم. امیدوارم همواره تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) ارواحنا له الفدا سربلند باشید و سال نو، سالی سرشار از برکات الهی برایتان رقم بخورد."


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved