پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
سه شنبه 28 فروردین
بانوان ایرانی پرچمدار ارزش‌های زنانه در دنیا می‌شوند

بانوان ایرانی پرچمدار ارزش‌های زنانه در دنیا می‌شوند
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛سیدرضا صالحی امیری در نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک که اختصاص به تجلیل از زهرا نعمتی بهترین کماندار معلول سال 2017 داشت اظهار داشت: در مسابقات مختلف افتخارات بزرگی کسب شده اما آن چیزی که این افتخارات را شیرین‌تر کرده این بوده است که بانوان ایرانی بدون توجه به محدودیت‌هایی که دارند پرچمدار ارزش‌های زنانه در دنیا می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه اعضا کمیسیون ورزشکاران سرمایه‌های ملی کشورمان هستند، ادامه داد: این کمیسیون یک بازوی قدرتمند برای کمیته ملی المپیک است، ما مجموعه‌ای از برنامه‌ها را در این کمیسیون در دستور کار داریم که از جمله آنها می‌توان به تجلیل از قهرمانان، تلاش برای حل مسائل استخدامی آنها، تلاش برای کاهش مشکلات مادی و ... اشاره کرد و همگی متحد هستیم تا این مسائل را اجرایی کنیم.
رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: مجموعه جامعه ورزشی خود را برای بازی‌های آسیایی 2018 آماده می‌کند و ترکیب نهایی تیم اعزامی نیز تا چند روز آینده اعلام خواهد شد. شرایط عمومی برای کسب افتخارات جدید فراهم شده است و معتقدم تیم‌های اعزامی از شرایط خوب و قابل دفاعی برخوردار هستند و مجموع شرایط برای اعزام کاروان ایران مطلوب است.
صالحی امیری عنوان کرد: ستاد اعزام به صورت روزانه فعالیت خود را انجام می‌دهد و ستاد عالی بازی‌ها نیز هر هفته به ریاست وزیر ورزش و جوانان جلسات خود را تشکیل می‌دهد. اولین جلسه ستاد عالی روز گذشته با حضور وزیر ورزش و سایر اعضا برگزار شد و جلسه‌ بعدی آن نیز چهارشنبه تشکیل می‌شود که با فدراسیون‌ها است.
وی خاطرنشان کرد: ما در بهترین شرایط هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان هستیم. با بازگشت رسول خادم به فدراسیون کشتی نیز انشاءالله شرایط جدیدی شکل می‌گیرد .ما امروز بیش از هر زمان دیگری به همدلی، هماهنگی و پرهیز از حاشیه‌ها نیاز داریم و از رسانه‌ها می‌خواهم به ما کمک کنند تا ورزش دور از حاشیه باشد.
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: از دولت و شخص آقای نوبخت که در تامین بودجه نهایت همکاری را دارند تشکر می‌کنم و امیدواریم خبرهای خوشی را در شهریورماه برای جامعه داشته باشیم.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved