سه شنبه, 04 اردیبهشت, 1403
TUESDAY, April 23, 2024
شنبه 29 دی
برنامه ریزی و تدوین برنامه های فرهنگی فجر چهلم/ برپایی نمایشگاه در باغ موزه دفاع مقدس

برنامه ریزی و تدوین برنامه های فرهنگی فجر چهلم/ برپایی نمایشگاه در باغ موزه دفاع مقدس
سیزدهمین جلسه کمیته فرهنگی، ورزشی و امور رفاهی شرکت؛


سیزدهمین جلسه کمیته فرهنگی، ورزشی و امور رفاهی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور عصر شنبه 29 دی ماه با حضور تمامی اعضا و مدعوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، در این نشست که "سطوتی" مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و همچنین شعبانلو، لاله، شیرودی، دوستی و نیکوخصال مدیران مجموعه های ورزشی نیز حضور داشتند، برنامه های فرهنگی فجر چهلم انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه ریزی و تدوین شد.

در ابتدای جلسه "رهگذر" دبیر کمیته به ارائه گزارشی از جلسات گذشته و درخواست قبلی به مدیران مجموعه های ورزشی جهت ارائه برنامه های مربوطه برای دهه فجر امسال پرداخت.

سپس مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با بیان مقدماتی از شکل گیری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حضور وزیر ورزش و جوانان و تشکیل کارگروه ورزش در این ستاد اظهار داشت: تاکید دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بر این است که رویدادهای ورزشی، پیوست فرهنگی نیز داشته باشند.

"سطوتی" ضمن دعوت از مشارکت مردم و بخش خصوصی برای حضور در جشن های فرهنگی و ورزشی در فجر چهلم افزود: شعار ما در این ستاد "چهل سال ورزش، چهل سال افتخار" است که امیدواریم تبلیغات محیطی مطلوبی از آن در مجموعه های ورزشی شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه قرار است دست آوردهای نظام در چهل سال اخیر در نمایشگاهی در باغ موزه دفاع مقدس به نمایش عموم گذاشته شود گفت: یک غرفه از این نمایشگاه نیز به وزارت ورزش و جوانان اختصاص داده شده است که از مدیران مجموعه ها، روسای فدراسیون ها و هیات های ورزشی می خواهیم تا با ارائه افتخارات و دست آوردهای سازمان خود در برپایی بهتر این نمایشگاه، ما را یاری نمایند.

در ادامه، مدیران مجموعه های ورزشی به ازاده گزارشی از برنامه های خود در دهه فجر امسال پرداختند. در خاتمه نیز مقرر شد معاونت فنی و مهندسی و اداره استاندارد تجهیزات ورزشی به نمایندگی از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در نمایشگاه مذکور حضور داشته باشند.

گفتنی است در این جلسه "فتح الهی" معاون پشتیبانی و رییس کمیته، "جلائیان" مشاور و رییس حوزه مدیرعامل، "تاجیک" مدیر حراست، "رهگذر" سرپرست روابط عمومی و دبیر کمیته، "هنرور" مدیر طرح و برنامه، "انصاری" ذیحساب جاری و مدیر مالی، "جنتی" مدیر اداری و برخی نمایندگان مجموعه های ورزشی نیز حضور داشتند.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved