جمعه, 07 اردیبهشت, 1403
FRIDAY, April 26, 2024
دو شنبه 02 بهمن
بررسی پروژه های عمرانی شرکت توسعه در شهرستان های استان تهران
با حضور آقایان کریمی، ترکی و تواهن برگزار شد؛

بررسی پروژه های عمرانی شرکت توسعه در شهرستان های استان تهران
مشکلات و موانع پروژه های عمرانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در شهرستان های استان تهران با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه، معاون برنامه ریزی استانداری تهران و سرپرست معاونت عمرانی استاندار تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، ظهر امروز یکشنبه اول بهمن ماه، مشکلات و موانع تکمیل پروژه های عمرانی شرکت توسعه در شهرستان های اسلامشهر، پاکدشت، ملارد، ورامین، گلستان و شهریار با حضور مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه، مهندس ترکی معاون برنامه ریزی استانداری تهران، مهندس تواهن سرپرست معاونت عمرانی استاندار تهران، گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و همچنین جمعی از فرمانداران و شهرداران شهرستان های مذکور بررسی شد.

در بخشی از این مراسم آقایان گل محمدی مدیرکل استان تهران و عباسی معاون فنی و مهندسی شرکت به ارائه گزارشی از وضعیت موجود اماکن ورزشی نیمه تمام در استان تهران و مشکلات و موانع پیشرفت آنها پرداختند. گل محمدی در این خصوص ابراز داشت عزم جدی برای توسعه زیر ساختها و ساخت و تکمیل استادیوم های 5000 نفره و مجموعه های ورزشی تهران با حمایت وزارت ورزش ، استانداری و شرکت توسعه ایجاد شده است.

در ادامه نیز مهندس کریمی با تاکید بر تکمیل و افتتاح پروژه های ورزشی در آینده هر چه زودتر، خواستار تلاش همه جانبه برای بهره برداری مطلوب از این پروژه ها در دهه فجر و سال آینده شد.

این نشست از ساعت 14 در تالار نصرت مجموعه ورزشی انقلاب آغاز گردید


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved