جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
یک شنبه 22 مهر
آغاز مسابقات كاراته المپيك جوانان از چهارشنبه 25 مهر

آغاز مسابقات كاراته المپيك جوانان از چهارشنبه 25 مهر

مسابقات كاراته در المپيك 2018 بوينوس آيرس از روز چهارشنبه 25 مهرماه آغاز مي شود.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی شهید کشوری به نقل از سايت فدراسيون كاراته، طق برنامه اعلام شده از سوي كميته برگزاري مسابقات، رقابتهاي اوزان 53- و 59- دختران و 61- كيلوگرم پسران روز چهارشنبه (17 اكتبر) 25 مهرماه برگزار خواهد شد و به ترتيب فاطمه خنكدار، مبينا حيدري و عليرضا فرجي 3 نماينده كشورمان هستند كه در روز اول مسابقات به روي تاتامي مي روند.
در دومين روز بازيها، پنجشنبه 26مهرماه(18 اكتبر) هم نگين آلتوني در به اضافه 59 كيلوگرم و نويد محمدي در به اضافه 68 كيلوگرم به مصاف حريفان خواهند رفت.

اوچاك داملا از تركيه، رينكا تاتاهاتا از ژاپن، آيكا اوكازاكي از تايلند، ياسمين نصر از مصر، ديلدورا آليكولوف از ازبكستان، تانيا باروس از پرتغال و كاتالينا والدس از شيلي حريفان فاطمه خنكدار در وزن منهاي 53 كيلوگرم هستند.

هوپ چارلوت از انگليس، آنا چرنشيوا از روسيه، صوفيا باراني از مجارستان، كوكورو ساكاجي از ژاپن، ايوانا پرويچ از صربستان، آسيا اوخاتو از فرانسه، مارتا آسيپوا از استوني حريفان مبينا حيدري دارنده مدال برنز آسيا 2017 در وزن منهاي 59 كيلوگرم هستند.

در وزن 59+ كيلوگرم، نگين آلتوني بايد با حريفاني از كرياكي كيدوفاكي از يونان، لائورا ليك از دانمارك، جانسا ميشله فونسكا از پورتوريكو، آنيكا سليد از نروژ، ساكورا ساواشيما از ژاپن، لورن پايك از انگليس وسارا العامري از امارات مبارزه كند.

در وزن 61-كيلوگرم، ماساكي يامائوكا از ژاپن، فاهيك وسلي از مقدونيه، محمد العسيري از عربستان، حمد عبداله از اردن، پدور پابلو دلاروكا از گواتمالا، رودريگو تلو از آرژانتين، اوساما اداري از مراكش به همراه عليرضا فرجي دارنده مدال برنز نوجوانان جهان، 8 كاراته كايي هستند كه در اين وزن به ميدان مي روند.

نويد محمدي در وزن به اضافه 68 كيلوگرم با انيس بولوت از تركيه، كوزا توماس از اسلواكي، كيسي ساكياما از ژاپن، روبرت اواكيموف از روسيه، جفريس رائوكاوا از نيوزلند و سين مك كارتي از ايرلند را پيش رو خواهد داشت.

اين سومين المپيك است كه برگزار مي شود اما كاراته نخستين حضورش را در المپيك جوانان تجربه مي كند.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved