شنبه, 01 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 20, 2024
چهار شنبه 29 خرداد
بررسی راه‌های سرمایه گذاری، مشارکت و کسب درآمدزایی در مجموعه ورزشی آزادی 

بررسی راه‌های سرمایه گذاری، مشارکت و کسب درآمدزایی در مجموعه ورزشی آزادی 

با حضور معاون شرکت توسعه صورت گرفت 

بررسی راه‌های سرمایه گذاری، مشارکت و کسب درآمدزایی در مجموعه ورزشی آزادی 

در نشست معاون مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه با مدیر مجموعه ورزشی آزادی در خصوص راه‌های سرمایه‌گذاری و درآمدزایی در مجموعه ورزشی آزادی صحبت شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، صبح چهارشنبه 28 خردادماه "محمود رضا حسینی" معاون مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و هیئت همراه با حضور در دفتر مدیریت با" قدرت اله سیف "مدیر مجموعه ورزشی آزادی در خصوص راه‌های سرمایه‌گذاری و درآمدزایی در مجموعه ورزشی آزادی گفتگو کردند.

در ابتدای این نشست معاون مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در مجموعه ورزشی آزادی در خصوص دستورات مهندس کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه موضوعات مربوطه را مطرح و مواردی را تأکید نمودند.

حسینی در ادامه با تاکید بر مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌ها و طرح‌های ورزشی خواستار آن شد که با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع، فرصت حضور سرمایه‌گذاران این بخش سریع‌تر فراهم شود و همه چیز در یک روند شفاف و روشن برای افزایش اعتماد مشارکت کنندگان بخش خصوصی صورت گیرد.

سپس مدیر مجموعه ورزشی آزادی گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در مجموعه ارائه کرد و گفت: مجموعه ورزشی آزادی بزرگترین مجموعه ورزشی ایران است و باید از بهره‌برداری‌های پراکنده در این مجموعه جلوگیری کرد.

در این نشست که یک ساعت به طول انجامید در پایان حاضرین با حضور در دریاچه آزادی مجموعه ورزشی آزادی از این دریاچه بازدید نمودند.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved