پنج شنبه, 30 فروردین, 1403
THURSDAY, April 18, 2024
دو شنبه 04 اسفند
بازدیددکتر سلطانی فر از مراحل ساخت ساختمان اداری فدراسیون تیراندازی با کمان و اردوی تیم ملی تیروکمان
پس از افتتاح خوابگاه سایت تیر وکمان صورت گرفت ؛

بازدیددکتر سلطانی فر از مراحل ساخت ساختمان اداری فدراسیون تیراندازی با کمان و اردوی تیم ملی تیروکمان
پس از افتتاح خوابگاه سایت تیر وکمان صورت گرفت ؛



دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بعد از افتتاح خوابگاه سایت تیراندازی با کمان به همراه مهندس کریمی مدیرعامل و رئیس هيئت مديره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و شعبانی بهار رئيس فدراسیون تیر اندازی با کمان از ساختمان اداری در حال احداث تیروکمان در مجموعه ورزشی آزادی بازدید کرند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه‌ و نگهداری اماکن ورزشی کشور، صبح امروز دوشنبه ۴ اسفند دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه آزادی ابتدا خوابگاه تیراندازی با کمان را افتتاح و بعد از بازدید از ساختمان اداری در حال احداث فدراسیون تیراندازی با کمان در محل تمرینات تیم ملی تیر و کمان حاضر شد و از اردوی تیم ملی تیروکمان بازدید کرد.
دکتر سلطانی فر ضمن بازدید از اردوی تیم ملی ،با ملی پوشان کشور مان گفت وگو کرد.
در این دیدار میلاد وزیری و عبادی به نمایندگی از کمانداران ملی پوش ضمن خیر مقدم به تشریح اردوهای اماده سازی و رویدادهای پیش روی این رشته ورزشی پرداختند.
در این بازدید دکتر نیک بین مشاور و مدیر کل حوزه وزارتی وزیر ورزش و جوانان ، دکتر کاوه احمدی مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان ، مهندس رحمتی معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن‌ ورزشی کشور و سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی حضور داشتند.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved