جمعه, 31 فروردین, 1403
FRIDAY, April 19, 2024
چهار شنبه 02 خرداد
دهه فجر امسال چهل پروژه ملي در کشور افتتاح می شود

دهه فجر امسال چهل پروژه ملي در کشور افتتاح می شود

مهندس کریمی در بازديد از ورزشگاه پنج‌هزارنفری ملاير :



در دهه فجر امسال چهل پروژه ملي در سطح کشور افتتاح و به بهره‌برداري خواهد رسيد که يکي از آنها ورزشگاه پنج هزار نفره ملاير است.

به گزارش روابط عمومي شرکت توسعه به نقل از فرمانداري ملایر، روز چهارشنبه 2 خردادماه، مهندس کریمی مديرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي کشور، در بازديد از ورزشگاه پنج‌هزارنفری ملاير اظهار داشت: در دهه فجر امسال چهل پروژه در سطح کشور افتتاح و به بهره‌برداري خواهد رسيد.

وي تصريح کرد: ورزشگاه پنج‌هزارنفره ملاير هم‌ مکاني خوب و مناسبي دارد و هم عمليات اجرايي و ساخت آن به‌خوبي اجراشده است و نواقصي هم که دارد به‌زودي مرتفع خواهد شد. با تلاش مهندسين و پيمانکار ورزشگاه اين پروژه در دهه فجر امسال به بهره‌برداري خواهد رسيد و تا آن موقع نيز مابقي کارهاي ورزشگاه تکميل خواهد شد.

مهندس کریمی در اين بازديد بيان داشت: ساخت و تکميل استخر شهر سامن هم در دست اقدام است و تمام تلاش ما بر اين است که اين پروژه نيز براي دهه فجر امسال به پايان رسد و آماده بهره‌برداري گردد. تعداد 236 پروژه در سطح کشور در دست اقدام و يا نيمه است که امسال تعداد چهل پروژه آن در دهه فجر به و به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي به افتتاح و به بهره‌برداري خواهد رسيد.

وي ادامه داد : از تعداد پروژه‌هاي مذکور در سطح دو پروژه مربوط به استان همدان است که يکي ورزشگاه ملاير و ديگري استخر اسدآباد خواهد بود و سعي خواهد شد که استخر شهر سامن هم به اين ليست اضافه شود.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه با اشاره به اين‌که اعتبار پروژه‌ها ديده‌شده است بيان داشت: با استانداران استان‌هايي که قرار است پروژه افتتاح شود هماهنگي‌هاي لازم صورت پذيرفته و پيمانکاران هم متعهد شده‌اند تا اين اتفاق بزرگ در دهه فجر و در سطح کشور اتفاق بيفتد.

عبدالعظيم رضايي معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان ملاير نيز در اين بازديد اظهار داشت: ورزشگاه پنج‌هزارنفره ملاير يک پروژه ملي و از دست آوردهاي سفر رياست محترم جمهور به شهرستان ملاير است.

رضايي تصريح کرد: حدود 12 ميليارد تومان در اين پروژه هزينه شده است و همچنان نياز به اعتباري بالغ‌بر ده ميليارد تومان براي تکميل آن احتياج است. زمين چمن و سکوهاي ورزشگاه قابل‌استفاده هستند ولي ساير فضاها و امکانات ورزشگاه به‌عنوان يک پروژه ملي براي تکميل نيازمند اعتبار است.

وي عنوان کرد: نمايندگان مردم شهرستان ملاير در مجلس شوراي اسلامي در کميسيون تلفيق اعتباري بالغ‌بر شش ميليارد تومان براي اين ورزشگاه مصوب کرده‌اند.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved