جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
چهار شنبه 04 تیر
طباطبایی: شاخص‌هایی برای معرفی تیم‌های برتر داشتیم/ لیگ‌های کاراته تحت تاثیر کرونا بود

طباطبایی: شاخص‌هایی برای معرفی تیم‌های برتر داشتیم/ لیگ‌های کاراته تحت تاثیر کرونا بود


رییس فدراسیون کاراته گفت: باید قبول کنیم امسال لیگ‌های کاراته تحت تاثیر کرونا بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص تعیین تیم‌های برتر لیگ‌های کاراته اظهار داشت: هیات رییسه سازمان لیگ فدراسیون کاراته یکسری شاخص‌ها برای تعیین تیم‌های برتر در نظر گرفت که بر اساس آن تیم‌ها و نفرات برتر لیگ‌های کاراته مشخص شدند. برای اعلام نتایج، امتیازهایی که تا آخرین رقابت کسب شده بود و تعداد بازیها و خیلی از مسائل در نظر گرفته شد.

وی افزود: پیش از جلسه روز گذشته هیات رئیسه سازمان لیگ، نقطه نظرات تمام باشگاه‌ها گرفته شد و در نهایت تصمیم بر این شد تا مسابقات ادامه پیدا نکند چون سلامت ورزشکاران مهمترین اصل برای ما است.

رییس فدراسیون کاراته ادامه داد: شاید اگر مسابقات ادامه داشت جایگاه تیم‌ها تغییر می‌کرد چون کاراته وررش لحظه‌ها است اما اولویت با حفظ سلامت کادرفنی ، ورزشکاران و تمام عوامل است و در مجموع باید بپذیریم لیگ‌های کاراته امسال تحت تاثیر کرونا بود.

طباطبایی در واکنش به این که آیا شرایط برگزاری ادامه مسابقات فراهم نبود، خاطرنشان کرد: برآوردی که ما داشتیم این بود که امکان برگزاری مسابقات فعلا وجود نداشت و امیدوارم این ویروس منحوس هرچه زودتر ریشه کن شود تا بتوانیم فصل آینده لیگ‌های کاراته را با بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved