جمعه, 07 اردیبهشت, 1403
FRIDAY, April 26, 2024
چهار شنبه 04 مرداد
مهندس مدبر: حضور خانم شیرودی در مدیریت ورزشگاه کشوری را به فال نیک می‌گیریم

مهندس مدبر: حضور خانم شیرودی در مدیریت ورزشگاه کشوری را به فال نیک می‌گیریم

مراسم تودیع و معارفه رییس جدید مجموعه ورزشی شهید کشوری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، مصطفی مدبر، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با بیان اینکه دولت یازدهم طی چهار سال گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است، گفت: در بخش عمرانی و توسعه اماکن ورزشی کارهای خوبی انجام شده است. در مجموعه های ورزشی مانند کشوری و شیرودی توانستیم با شفافیت کار کنیم و در مزایده ها و مناقصه ها باعث شد که بتوانیم درآمد شرکت افزایش دهیم. ما به فدراسیون ها توانستیم به خوبی سرویس دهیم و در راهیابی تیم ملی به جام جهانی آن چیزی که بر عهده ما بود را انجام دهیم.

وی ادامه داد: نقش جهان یکی از نمونه های بارز کارهای ماست در چهار سال گذشته که در سال ۹۵ افتتاح شد و فصل پیش نمایندگان اصفهان در آن بازی کردند. خیلی از‌ ورزشگاه هایی که از قبل نیمه تمام مانده بود را در دولت یازدهم به بهره برداری رساندیم.

مدبر با تاکید بر اینکه بازسازی استادیوم آزادی کار بسیار سخت و پیچیده ای است که در حال انجام آن هستیم، افزود: سند استادیوم آزادی بعد از سالها در دولت یازدهم گرفته شد و الان حدود این مجموعه ورزشی مشخص است. ورزشگاه هایی با قدمت آزادی تا به حال سه بار بازسازی شده است ولی این امر در آزادی انجام نشده بود ولی در این دولت توانستیم بازسازی آن را آغاز کنیم. ما سعی کردیم به همه قول هایی که داده بودیم عمل کنیم.

وی تاکید کرد: می‌خواهیم شرایطی ایجاد کنیم که بانوان از تمام زیر ساخت های ورزشی کشور استفاده کنند. از آنجا که در دین ما همواره بانوان قابل احترام بودند ما یک خانم را برای مدیریت اجرایی یکی از ورزشگاه های مهم تهران انتخاب کردیم. این انتصاب یکی از‌ بهترین کارهایی است که در شرکت توسعه و تجهیز انجام شده است. همانطور که بانوان در میادین ورزشی خودش می درخشند مطمن هستیم که در کارهای مدیریتی هم موفق خواهند بود.

وی اشاره کرد: حق بانوان در جامعه با آقایان برابر است و خیلی خوشحالیم که در آستانه دولت دوازدهم یک خانم در راس اجرایی یک ورزشگاه قرار می گیرند. نکته مثبت درخصوص انتخاب خانم شیرودی این است که ایشان دختر شهید بزرگوار شهید شیرودی هستند و قطعا خصلت های خوب و بارز این شهید بزرگوار را دارند. حضور خانم شیرودی در مدیریت ورزشگاه کشوری را از لحاظ معنوی به فال نیک می‌گیریم.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved