جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
شنبه 26 مرداد
مهندس کریمی : تا پایان سال ۵۰ پروژه ورزشی را به پایان می رسانیم
۲۳۶ پروژه نیمه تمام ورزشی میراث دولت گذشته در سراسر کشور در تعهد شرکت توسعه وجود دارد

مهندس کریمی : تا پایان سال ۵۰ پروژه ورزشی را به پایان می رسانیم



مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزش با اعلام خبر اتمام ۵۰ پروژه ورزشی تا پایان امسال بیان کرد که ۲۳۶ پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که برای اتمام انها به ۶ هزار میلیارد اعتبار نیاز داریم .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حسن کریمی که در گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور سخن می گفت با تاکید بر تعامل مسئولان شرکت توسعه و‌ مدیران استانی اظهار داشت : هیچ فاصله ای بین این دو بخش وجود ندارد و همگی تلاش می کنیم تا در امر توسعه زیر ساختها گامهای موثری برداشته شود.

او‌ادامه داد که همه ی ما در دستگاه ورزش یک خانواده هستیم و‌ تعامل خوبی وجود دارد و با توجه به شرایط موجود باید تلاش کنیم به درک‌مشترک از شرایط دست پیدا کنیم‌.

مدیر عامل شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی در بخشی از سخنانش گزارشی از پروژه های ورزشی نیمه تمام در سراسر کشور ارائه کرد و‌ بیان داشت : هم اکنون ۲۳۶ پروژه نیمه تمام در سراسر کشور وجود دارد که برای اتمام آنها به ۶ هزار میلیارد اعتبار نیاز داریم و این در حالی است که بودجه امسال ما ۲۴۹ میلیارد تومان است.

او این نکته را مورد توجه قرار داد که تمامی این پروژه ها در دولت قبل کلنگ خورده و میراث دولت گذشته است با این حال تلاش شده تا بخشی از انها تکمیل و‌ به بهره برداری برسد.

کریمی در ادامه توضیح داد که برای اتمام پروژه هایی که مورد نیاز برخی از استانهاست و برای ورزش و‌ مردم استان دارای اهمیت است برنامه ای تنظیم شده و قرار است در جلسه ای با دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در خصوص نحوه تکمیل انها تصمیم گیری شود.

او اظهار امیدواری کرد پس از بررسی پروژه ها ،اثر گذارترین ها در استانها انتخاب و برای تکمیل شان تقسیم کار عملیاتی و اجرایی صورت بگیرد.
این مقام مسوول در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همچنین به اقداماتی که در دولت تدبیر و امید برای تکمیل پروژه ها صورت گرفته از اتمام بیش از ۴۰ پروژه ورزشی با حمایتهای دکتر سلطانی فر در سال گذشته خبر داد و اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال ۹۸ تعداد ۵۰ پروژه دیگر نیز به بهره برداری برسد. برای برای دستیابی به عدد ۵۰ پروژه ۸۵۰ میلیارد تومان پول می خواهیم.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved