چهارشنبه, 05 اردیبهشت, 1403
WEDNESDAY, April 24, 2024
پنج شنبه 05 مرداد
مدیرعامل شرکت توسعه: تعهدی برای نصب نرده های نقش جهان نداریم

مدیرعامل شرکت توسعه: تعهدی برای نصب نرده های نقش جهان نداریم
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: تعهدی در خصوص نصب نرده‌های طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان نداریم و این کار برعهده فولادی‌ها است.

مصطفی مدبر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، درباره آخرین وضعیت ورزشگاه نقش جهان اصفهان قبل از آغاز لیگ برتر فوتبال گفت: ورزشگاه نقش جهان کاملا آماده است و فصل قبل هم مسابقات لیگ در آن برگزار شد. وجود برخی نواقص ورزشگاه نقش جهان مانع بهره برداری از آن نشد.

وی در خصوص نصب نشدن نرده‌های طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان افزود: از ابتدا هم گفتیم این مشکلاتی در ورزشگاه وجود دارد و نرده‌های طبقه دوم باید نصب شود، اما اصفهانی‌ها فصل قبل با توجه به تعداد تماشاگران خود نیازی به نرده کشی ندیدند هر چند که ورزشگاه برای مسابقات باید آماده می‌شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی گفت: فولادی‌ها ورزشگاه نقش جهان را از شرکت توسعه تحویل گرفتند و برخی کار‌ها که در طول مسابقات لازم است را باید خودشان انجام دهند. نرده کشی، وجود تپه‌های خاکی و محوطه سازی کارهایی است که باید در این ورزشگاه انجام شود.

وی ادامه داد: شرکت توسعه تنها در بحث چادرکشی ورزشگاه تعهد داردکه در حال انجام است و امیدواریم به زودی نصب شده و تحویل داده شود.

مدبر با اشاره به موضوع واگذاری بلیت فروشی ورزشگاه آزادی گفت: برای این که تماشاگران بتوانند به راحتی، با حفظ آرامش و با استفاده از ظرفیت‌های ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه به ورزشگاه بیایند، تصمیم بر این شد که کار بلیت فروشی به شرکت توسعه واگذار شود.

وی افزود: توافق نامه و صورت جلسه‌ای بین فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، باشگاه استقلال و پرسپولیس و شرکت توسعه امضا شد تا این شرکت کار بلیت فروشی را انجام دهد حالا هم منتظر اعلام فدراسیون فوتبال هستیم تا تکلیف قرارداد قبلی با شرکتی که پیش از این بلیت فروشی می‌کرد، مشخص شود.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی گفت: در واقع مقدمات کار برای انجام بلیت فروشی توسط ما انجام شده است و منتظر ابلاغ فدراسیون هستیم. هر زمان که این ابلاغ انجام شد کار را شروع می‌کنیم، اما بعید به نظر می‌رسد که در مدت یک روز قبل از آغاز لیگ برتر این کار انجام شود و شاید با چند روز تاخیر کار بلیت فروشی را شرکت توسعه آغاز کند.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved