پنج شنبه, 06 اردیبهشت, 1403
THURSDAY, April 25, 2024
چهار شنبه 02 بهمن
کلنگ احداث ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری در مجموعه آزادی زده شد

کلنگ احداث ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری در مجموعه آزادی زده شد


کلنگ احداث پروژه ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری توسط معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش به زمین خورد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری در مجموعه ورزشی آزادی، امروز چهارشنبه دوم بهمن ماه با حضور مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و پیش از آغاز مجمع عمومی فدراسیون برگزار شد.

در این مراسم خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری و سایر مسئولان این مجموعه و برخی رؤسای هیات ها نیز حضور داشتند که در نهایت کلنگ احداث این ساختمان سه طبقه توسط علی‌ نژاد بر زمین خورده شد.

علی‌نژاد بعد از برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران، گفت: فدراسیون دوچرخه‌سواری از چند سال قبل قصد داشت که بخش اداری خود را به مجموعه ورزشی آزادی و کنار پیست دوچرخه‌سواری منتقل کند. به دنبال این برنامه هم مدتی پیش ساختمان قبلی فدراسیون واقع در خیابان ورزنده با مصوبه مجمع و هیئت‌رئیسه فدراسیون و موافقت وزارت ورزش و جوانان به فروش رسید.

وی ادامه داد: این پروژه یک ساله است و ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری سال آینده و در دهه فجر افتتاح شده و تأمین اعتبارات لازم برای این کار هم انجام شده است.

ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری در سه طبقه و بالغ بر ١٢٠٠ متر مربع شامل سالن کنفرانس و اجتماعات، اتاق های متعدد جهت همه کمیته های تحت پوشش باطراحی مدرن و استفاده از تاسیسات پیشرفته و کم مصرف می باشد. از نکات مثبتی که در انتخاب محل ساختمان لحاظ شده است خارج بودن از محدوده طرح ترافیک، مجاورت به محل کمپ تیم های ملی دوچرخه سواری، دسترسی از طریق بزرگراه ها و مترو، ترمینال و فرودگاه می باشد.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved