سه شنبه, 04 اردیبهشت, 1403
TUESDAY, April 23, 2024
یک شنبه 07 خرداد
سرمقاله روزنامه اعتماد به قلم وزیر ورزش و جوانان؛
ماموریت دولت دوازدهم

سرمقاله روزنامه اعتماد به قلم وزیر ورزش و جوانان؛
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ سرمقاله روزنامه اعتماد روز یک شنبه مورخ 7 خردادماه 96 به قلم دکتر مسعود سلطانی فر به شرح زیر است:

اعتقاد راسخ دارم این مردم شایسته آزادی، شادی، داشتن نشاط و بسیاری دیگر از مواهب الهی هستند. ما طعم تلخ تورم را با ذره‌ذره وجودمان چشیده‌ایم و آتش زدن به اقتصاد کشور و بیکاری و بدبینی به فردا را در سال‌های نه‌چندان دور لمس کردیم.
اما آن روزها پایدار نماند و مردم در سایه بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی یعنی مردم‌سالاری دینی، در خرداد ١٣٩٢ رویه اعتدال، تدبیر و امید را در سایه انتخابی صحیح و اصلح برگزیدند.
دولت یازدهم آقای روحانی ارزش اعتماد مردم به نظام را به خوبی می‌دانست و با سرعت و با وجود دست‌اندازهای متعدد بر جای مانده و ایجاد شده شروع به آوار‌برداری آن‌ سال‌های سیاه کرد و زیرساخت‌های لازم را برای بازگشت کشور به مسیر توسعه فراهم کرد.
برجام به عنوان دستاورد مهم و موتور محرک جهش دیپلماسی ایران که مانع اجرای برنامه‌های جنگ‌طلبان خارجی شد، بیمه سلامت همگانی به عنوان بزرگ‌ترین پروژه اجتماعی‌ دولت یازدهم، حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از رکود، جذب سرمایه‌گذاری خارجی، حفظ آزادی‌های جوانان و ادامه فعالیت شبکه‌های اجتماعی، حفظ کرامت و منزلت مردم و به ویژه زنان و هنرمندان، مهار تورم و افزایش رشد اقتصادی از جمله دستاوردهای درخشان دولت یازدهم بود.
مهر تایید مردم بر مشی اعتدال در انتخابات اسفند ٩٤ مجلس با رای اعتماد به لیست امید به خوبی هویدا بود و سرانجام در اردیبهشت ٩٦، مردم علاقه‌مند به نظام گام سوم را محکم‌تر برداشت و آقای دکتر روحانی با آرایی چشمگیر به عنوان منتخب ملت، عهده‌دار مسوولیت دولت دوازدهم شد.
حالا مسوولیت دولت دوازدهم از همیشه سنگین‌تر است، آرای بیش از ٤١ میلیون نفر که نزدیک به ٢٤ میلیون نفر آقای روحانی را منتخب خود اعلام کردند پیام روشنی دارد که حفظ آرامش کشور و جلوگیری از بازگشت به ماجراجویی و دعواهای هرروز با تمام دنیا و پایان دادن به ایران‌هراسی است. قطعا دولت دوازدهم هم معتقد است بیش از هرچیز برای حل مشکلات مردم در ابتدا نیاز به آرامش دارد.
اگر انصاف بدهیم، دکتر روحانی در مناظره و تبلیغ خود برای منفعت شخصی تن به مسابقه مردم‌فریبی نداد و قدر اعتماد مردم به نظام و مسوولان را دانست و اجازه نداد به امید مردم به آینده روشن و پرامید ایران خدشه وارد شود و ماحصل آن پیروزی با جلب نظر مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری بود.
هر چند رییس‌جمهور و اعضای کابینه هم به همراه مردم مسیری دشواری را طی کردند ولی برای رسیدن شیرین‌ترین میوه‌های زحمات همه ما، هنوز زمان می‌خواهیم.
بازهم می‌گویم و معتقدم دولت بیش از هرچیز در چهارسال آینده نیاز به ثبات و ایجاد اطمینان دارد تا مردم بتوانند دستاوردهای بزرگ‌تر آقای روحانی را به خوبی ببینند.

اطمینان دارم انتخاب آقای روحانی با آراء بالای مردم یک پیام واضح و اطمینان‌بخش دارد، مردم می‌خواهند دولت آینده، دولتی با ثبات، آرام و معطوف به اشتغال و تولید ثروت برای مردم باشد و به سرعت در جهت تحقق وعده‌ها و حل کردن مشکلات مردم گام‌های اساسی بردارد و سفره‌های خانواده‌های ایرانی با عزت و احترام وسیع‌تر شود.
طلیعه سال ٩٦ با این اتفاق بزرگ و مبارک در فرآیند توسعه سیاسی کشور، مایه دلگرمی و در عین حال سنگینی بیشتر مسوولیت مدیران دولت دوازدهم است؛ دولتی که در عرصه توسعه اقتصاد کشور باید ترسیم‌کننده زندگی امید بخش، رفاه و تفریح بیشتر برای مردم، تولید اشتغال، ساختارهای افزاینده شفافیت اقتصادی و در عین حال افزایش و حفظ سرمایه اجتماعی اعتماد به دولت باشد. دولت دوازدهم «آشتی و گفت‌وگوی ملی» را ترویج و تبلیغ می‌کند و دکتر روحانی رییس‌جمهوری صددرصدی است.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved