جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
یک شنبه 28 مرداد
مربی تیم فوتبال امید:برای صعود به المپیک باید تفکرات بزرگ داشت

مربی تیم فوتبال امید:برای صعود به المپیک باید تفکرات بزرگ داشت
بازی های آسیایی 2018 جاکارتا

«سهراب بختیاری‌زاده» مربی تیم ملی فوتبال امید ایران با بیان اینکه برای صعود به المپیک باید تفکرات بزرگ داشت، گفت: برای رسیدن به این مهم، نیاز به تلاش مضاعف و برنامه ریزی اصولی داریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان سهراب بختیاری زاده با ابراز رضایت از پیروزی قاطع تیم ایران برابر کره شمالی در مسابقات فوتبال بازیهای آسیایی 2018، ادامه داد: با برتری در این دیدار، شانس بالایی برای صعود به مرحله حذفی داریم. البته نباید همه چیز را برای صعود تمام شده بدانیم.
وی افزود: با تمرکز بالایی بازی کردیم و با نظم خاصی برنامه های کادر فنی در زمین اجرا شد که این مساله از عوامل مهم پیروزی بود.
مربی تیم امید ایران ادامه داد: اکنون با روحیه بالا، مهیای دیدار برابر میانمار هستیم و شرایط تیم نیز روز به روز بهتر می شود. تیم ما زیر 21 سال است و اکثر حریفان‌مان با شرایط سنی زیر 23 سال به میدان می‌آیند و نباید فراموش کرد که تنها حدود یک ماه تمرین گروهی داشتیم.
بختیاری زاده گفت: در تیم های رده های سنی، بازیکنان تصمیم های احساسی را در بازی خود دخیل می کنند و این وظیفه کادر فنی است که به خوبی آنان را مهیای دیدارها کند. شادی دیدار برابر کره شمالی تمام شد و باید خیلی جدی تر، کار را دنبال کنیم.
وی در مورد وضعیت «مهدی قائدی» و اینکه خیلی‌ از هواداران استقلال عملکرد او را دنبال می‌کنند، اظهار داشت: بدون شک قائدی بازیکن با کیفیتی است و می‌تواند در آینده یکی از ستاره‌های فوتبال ایران شود. کنترل و توجه کادرفنی این است که همه بازیکنان را مورد حمایت داشته باشد و همه برای ما مثل قائدی هستند.
بازیکن اسبق استقلال تهران، گفت: بازیکنان باید بدانند که اول از همه خودشان در مورد آینده کاری خود تصمیم می‌گیرند و ما تا درصدی می‌توانیم در مورد رفتار آنها تاثیر گذار باشیم. در باشگاه‌ها مربیان زحمت کشی داریم که روی مسائل اخلاقی بسیار کار می‌کنند و هرچند اشتباه فنی و اخلاقی صورت می گیرد، اما باید آنها را کنترل کنیم.
وی در مورد اینکه خیلی‌ها امیدوارند طلسم عدم صعود به المپیک بعد از سال‌ها شکسته شود، عنوان کرد: در صورت رقم خوردن صعود تیم امید به المپیک اتفاق بزرگی رخ داده است و برای رسیدن به نتیجه بزرگ باید بزرگ فکر کرد و بزرگ کار کرد.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved