پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
سه شنبه 28 فروردین
زهرانعمتی: جایزه جهانی من متعلق به همه زنان ورزشکار ایرانی است

زهرانعمتی: جایزه جهانی من متعلق به همه زنان ورزشکار ایرانی است
برترین بانوی کماندار معلول سال ۲۰۱۷ جهان گفت: جایزه جهانی من تنها متعلق به من نیست، بلکه به همه زنان ورزشکار ایرانی تعلق دارد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی کشوری، زهرا نعمتی برترین کماندار معلول سال ۲۰۱۷ پس از دریافت جایزه جهانی خود از دست رئیس کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جایزه توسط لطف و حمایت‌های مردم به من رسیده است، من جایزه‌های زیادی گرفته و می‌گیرم، اما جوایزی که با رأی مردم به دست می‌آید، برای من ارزش دیگری دارد، چرا که دعای خِیر دیگران پشت آن وجود دارد.

وی افزود: همیشه برای خوشحال کردن مردم تلاش کردم تا بتوانم قدمی در پیشبرد اهداف کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برداشته باشم. جا دارد از کمیته ملی پارالمپیک تشکر ویژه‌ای داشته باشم، چرا که وقتی ورزشکاری می‌تواند از پارالمپیک در المپیک شرکت کند، نشان‌دهنده حمایت‌های ویژه مسئولان است.

نعمتی با اشاره به دریافت جایزه جهانی خود عنوان کرد: باید بگویم این جایزه تنها متعلق به من نیست بلکه متعلق به تمام زنان ورزشکار ایرانی است، آنها تابحال ثابت کردند که می‌توانند بهترین باشند؛ امیدوارم با حمایت کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در سال‌های آینده جایزه‌های بین‌المللی زیادی برای زنان ایرانی کسب شود.

وی تأکید کرد: همیشه برای یک ورزشکار در اوج ماندن بسیار سخت‌تر از کسب مدال و قهرمانی است؛ تمام تلاشم را می‌کنم تا موفقیت‌هایم ادامه داشته باشد. من در سال ۲۰۱۷ در رقابت‌های جهانی چک رکوردشکنی جهانی داشتم و در مسابقات قهرمانی جهان چین نیز به مدال طلا رسیدم، همچنین جزو پنج کاندیدای زن برتر جهان بودم.

بانوی کماندار پارالمپیکی در پاسخ به این سؤال که آیا در بازی‌های آسیایی اینچئون هم شرکت می‌کند یا خیر؟ گفت: به دلیل اوضاع نابسامان فدراسیون تیر و کمان، هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ام؛ پس از معلوم شدن شرایط فدراسیون، قطعاً در این زمینه هم کارم را شروع می‌کنم.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved