جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
سه شنبه 28 فروردین
انتصاب سرپرست بهره برداری از اماکن ورزشی و امور استان ها و مسئول پیگیری های ویژه

انتصاب سرپرست بهره برداری از اماکن ورزشی و امور استان ها و مسئول پیگیری های ویژه
سرپرست بهره برداری از اماکن ورزشی و امور استان ها و همچنین مسئول پیگیری های ویژه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، با حکم مهندس حسن کریمی در روز سه شنبه 28 فروردین ماه، "توفیق کابلی" به عنوان سرپرست بهره برداری از اماکن ورزشی و امور استان ها شرکت منصوب شد. در متن این حکم آمده است :

"نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست بهره برداری از اماکن ورزشی و امور استان ها منصوب می گردید. امید است در سایه الطاف الهی و با بهره گیری از تجربیات همکاران و صاحب نظران، در اجرای وظایف مرتبط اهتمام ویژه مبذول فرمایید. توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه احدیت متعال خواهانم."

همچنین طی حکم دیگری از سوی مدیرعامل شرکت، "مصطفی رهگذر" به عنوان مسئول پیگیری های ویژه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی منصوب گردید. در متن این حکم آمده است :

"نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مسئول پیگیری های ویژه منصوب می گردید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در راستای پیگیری اهداف محوله و نتیجه مطلوب از کارهای انجام شده از سوی اینجانب و بهره مندی از اخلاص و تلاش با همکاری معاونین و سایر مدیران این شرکت در تحقق برنامه های دولت تدبیر و امید، موفق و موید باشید. توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه احدیت متعال خواهانم."


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved