جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
یک شنبه 17 آذر
از سیستم سنتی داربست و گونی کشیدن رسیده ایم به وضعیت مدرن گیت
مهندس کریمی: حتی یک نفر بدون بلیط وارد آزادی نمی شود

از سیستم سنتی داربست و گونی کشیدن رسیده ایم به وضعیت مدرن گیت
مهندس کریمی: حتی یک نفر بدون بلیط وارد آزادی نمی شود



مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکان ورزشی اعلام کر د هر زمان استقلال و پرسپولیس آمادگی داشته باشند بلافاصله بلیط فروشی را به آنها واگذار می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت : با درایت دکتر سلطانی فر و همراهی شورای تامین و مجموعه فوتبال کشور از سیستم سنتی داربست و گونی کشیدن در زمان برگزاری مسابقه رسیده ایم به وضعیت مدرن گیت و بلیط فروشی الکترونیکی مسابقات فوتبال و در کنار رعایت شان تماشاگران اکنون سلامت کاملی را هم در این روند شاهد هستیم .

مهندس کریمی افزود: وضعیت عجیبی را تحویل گرفتیم همیشه چند هزار نفر بلیط بدست پشت در استادیوم بودند در حالیکه ظرفیت ورزشگاه کامل شده بود! و امروز به مردم اطمینان می دهم واقعا یک بلیط مازاد بر سهمیه فروخته نمی شود و یک نفر هم بدون بلیط وارد استادیوم نمی شود .

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری گفت : در سیستم جدید تماشاگر به راحتی می تواند تمام بلیط فصل مربوط به تیم مورد علاقه خود را یک جا خریداری کند و به تعداد صندلی تماشاگر وارد استادیوم می شود و بلیط فروشی کاملا استاندارد است و ضوابط و مقررات کاملا رعایت می شود .

مهندس کریمی درباره امنیت شبکه و سیستم بلیط فروشی مسابقات فوتبال گفت : از طراحی و ساخت گیت تا نرم افزار و نگهداری و امنیت سیستم و شبکه تماما توسط متخصصان شرکت توسعه و مهندسان جوان انجام می شود و خوشبختانه تا این زمان مشکلی نداشته ایم و هک و حمله موثر شبکه ای به ساختار ما وارد نشده است .

وی درباره ادامه روند بلیط فروشی الکترونیک توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت : خوشبختانه آقای وزیر از عملکرد ما راضی بوده اند و شورای تامین و حراست وزارتخانه هم تاکید دارند این مسیر همچنان توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ادامه پیدا کند ولی هر زمان استقلال و پرسپولیس آمادگی داشته باشند حاضریم مسئولیت بلیط فروشی را به آنها با رعایت ضوابط و مقررات واگذار کنیم.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved