شنبه 12 آبان تیم "طرح و برنامه" شرکت توسعه قهرمان شد  
   
  پایان اولین دوره مسابقات جام یادواره شهید شیرودی؛


مسابقات جام یادواره شهید شیرودی با قهرمانی تیم "طرح و برنامه" شرکت توسعه به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی ، پیرو هماهنگیهای صورت گرفته و تصمیمات اتخاذ شده توسط کمیته فرهنگی ، ورزشی و امور رفاهی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اولین دوره مسابقات به مناسبت هفته تربیت بدنی در مجموعه های تابعه برگزار و دو تیم دفتر مرکزی که راهی فینال شده بودند به مصاف یکدیگر رفتند.

این مسابقات که از روز دو شنبه 30 مهر 1397 و به مناسبت هفته تربیت بدنی در زمین دو منظوره مجموعه ورزشی شهید شیرودی آغاز شده بود، امروز شنبه 12 آبان ماه 1397 قهرمان خود را شناخت.

در دیدار رده بندی که بین تیم های اداری شیرودی و اداری آزادی برگزار گردید در یک دیدار هیجان انگیز با برتری تیم اداری آزادی با نتیجه 4 بر 1 به پایان رسید.

در ادامه و در فینال ، دو تیم حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و طرح و برنامه دفتر مرکزی در یک دیدار سخت ، نفس گیر و پر انرژی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم طرح و برنامه با نتیجه 5 بر 1 ، قهرمان اولین دوره این مسابقات لقب گرفت.

در مراسم اختتامیه این مسابقات، "جلائیان" مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، "دوستی" مدیر مجموعه های اسکی و "کابلی" مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی حضور داشته و کاپ تیم های اول تا سوم را اهداء نمودند.