سه شنبه 20 شهریور بهنام مهدی زاده:ورزشگاه 7هزار نفری اسلام شهر می تواند پایگاه ورزش این شهرستان شود  
   
 

عضو تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به کمبود زیر ساختهای ورزشی در اسلامشهر گفت : ورزشگاه 7 هزار نفری شهدای اسلامشهر می تواند پایگاه مهمی برای ورزش این شهرستان شود .
بهنام مهدی زاده در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان با کافی ندانستن امکانات ورزشی در اسلامشهر تصریح کرد :با وجود این کمبودها، خانواده ها فرزندان خود را به سمت ورزش سوق می دهند و شاهد علاقمندی ورزشکاران این شهرستان هستیم.
او با اشاره به عرق ملی ورزشکاران اسلامشهری تاکید کرد که فضای حرفه ای دراین شهرستان وجود ندارد تا ورزشکاران رشته های مختلف که در حوزه قهرمانی فعال هستند بتوانند تجربیات خود را در اختیار سایر ورزشکاران قراردهند .
فرنگی کار کشورمان در ادامه بااشاره به جمعیت جوان این شهرستان ، توسعه زیر ساختها را لازمه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در اسلامهشر عنوان کرد .
او با اشاره به کمبود زیر ساختهای ورزشی در اسلامشهر گفت : ورزشگاه 7 هزار نفری شهدای اسلامشهر می تواند پایگاه مهمی برای ورزش این شهرستان شود .
بهنام مهدی زاده ضمن قدرشناسی از مسوولان ورزش کشور، این استان پتانسیل ورزشی بسیار بالایی دارد که با حمایت مسوولان می توان قهرمانان صاحب نامی را برای کشور تربیت کرد .