یک شنبه 20 اسفند اولین دوره مسابقات کراس فیت قهرمانی کشوری  
   
  رقابتهای کراس فیت قهرمانی کشور با قهرمانی تیم استان البرز ، نایب قهرمانی تیم تهران (الف) و سومی مشترک تیم استان فارس و تیم تهران (ب) در بخش تیمی و
قهرمانی مرتضی صداقت در بخش انفرادی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی ، سهراب آزاد رییس کمیته کراس فیت ایران در این زمینه گفت:
با توجه به حضور بیش از ۲۲۰ ورزشکار در غالب ۲۲ تیم از ۱۹ استان کشور در مسابقاتی که برای اولین بار در کشور برگزار میشد این امید هست که در سال آتی رقابتها با بیش از این تعداد در غالب لیگ برتر کراس فیت به صورت دوره ای در کشور برگزار شود.
وی ادامه داد: سال آتی شاهد برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور در بخش بانوان و همچنین برگزاری کلاس های مربیگری و آموزش داوری با حضور مدرسین خارجی خواهیم بود.

لازم به ذکر است این رقابتها در دو روز در مجموعه ورزشی شهید کشوری با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار ، مربی، سرپرست ، داور و مسئولین اجرایی به صورت فشرده برگزار شد که در پایان به تیم ها و‌ نفرات برتر مدال ،جام و حکم قهرمانی اهدا شد که نفرات برتر این رقابتها به تشخیص کمیته فنی به اردوی تیم ملی کراس فیت ایران جهت حضور در رویدادهای بین المللی دعوت میشوند. @keshvarisportcomplex