شنبه 06 خرداد پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان  
   
  به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،متن پیام دکتر سلطانی فر به شرح زیر است:
ساعاتی است که وارد ماه مبارک رمضان شده ایم. ماه گشایش درهای برکت و رحمت خداوند بر روی بندگان.ماه عشق دوسویه بین عابد و معبود. ماه خیر و نیکی و ماه امید به نگاه رحمانی خالق یکتا و بزرگ ، آن آفریننده سراسر مهربانی و بخشش.
مردم عزیز کشورمان این ماه مبارک را در حالی آغاز کرده اند، که حلاوت حضور تاریخی شان در حماسه ٢٩ اردیبهشت هنوز در جریان است. حضوری حماسه آفرین که جمهوریت نظام اسلامی کشورمان را تقویت کرد و سطح بالای شعور سیاسی ایرانیان را به رخ جهانیان کشید. این ماه فرصتی است برای ما مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بیش از پیش شکرگزار الطاف بی کران الهی بابت داشتن چنین مردم نیکویی باشیم و با دعا به درگاه خداوند بزرگ، از درگاه رحمانی اش بخواهیم که توفیق خدمت به این مردم عزتمند و فهیم را بیش از پیش به ما عطا نماید، چرا که مردم بزرگوار ایران اسلامی شایسته و لایق داشتن بهترین جوامع هستند.
فرا رسیدن این ماه مبارک را به تمامی مردم شریف و نجیب ایران، جوانان فهیم و جامعه ورزش افتخارآفرین کشورمان تبریک گفته و از خداوند منان طلب برنگرداندن قلب هایمان پس از هدایتمان به این راه پرسعادت خدمتگزاری به مردم فرهیخته کشورمان و موفقیت های روزافزون جوانان و ورزشکاران عزیز ایران اسلامی در عرصه های جهانی را آرزومندم.
مسعود سلطانی فر
٦ خرداد ١٣٩٦
اول رمضان المبارک ١٤٣٨ (هجری قمری)