چهار شنبه 20 آذر بازدید از مجموعه جانبازان و معلولان سمنان و آغاز فاز دوم ورزشگاه ۵ هزارنفری گرمسار  
   
  ادامه سفر مدیرعامل شرکت توسعه به استان سمنان/



مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور پس از بازدید از ورزشگاه فوتبال شاهرود، راهی سمنان شد تا از مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان این شهر بازدید نماید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، مهندس کریمی به همراه جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ظهر چهارشنبه از روند تکمیل مجموعه جانبازان و معلولان استان بازدید کردند. این پروژه در حال حاضر حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش می شود طی ماه های آینده به مرحله بهره برداری برسد.

مجموعه ورزشی جانبازان معلولان سمنان، شامل استخر و وسایل و امکانات مجهز ورزشی بوده و مجری آن شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و محل تامین اعتبارات از منابع ملی است. این مجموعه در راستای بهره‌مندی ورزشکاران معلول و جانباز شهرستان سمنان از امکانات ورزشی، در حال احداث و تکمیل می باشد.

سپس مهندس کریمی راهی شهرستان گرمسار شد تا به همراه کاتب نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، از شروع عملیات تکمیل ورزشگاه فوتبال ۵ هزارنفری این شهرستان و آغاز فاز دوم احداث آن بازدید نمایند. یادآور می شود فاز نخست ورزشگاه گرمسار سال ۹۶ افتتاح و مورد بهره برداری مردم این استان قرار گرفت.

گفتنی است در این سفر یک روزه، تقی زاده مدیرفنی منطقه نیز مدیرعامل شرکت توسعه را همراهی نمود.

بازگشت