سه شنبه 19 تیر استقبال باشکوه از فرنگی کاران نوجوان قهرمان جهان  
   
  با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) انجام شد؛
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران که مقتدرانه قهرمان دنیا شد ، با استقبال رسمی عبدالحمید احمدی سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد کشور شد.
به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی شهید کشوری به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران که مقتدرانه قهرمان دنیا شد ، با استقبال رسمی عبدالحمید احمدی سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، سید محمد شروین اسبقیان و احمد سعادتمند از مدیران کل حوزه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، همچنین شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سردار یزدانی و سردار آذرنوش از مسئولان ورزش بسیج کشور از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد کشور شد.
علاوه بر مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک همچنین خانواده های نوجوانان فرنگی کار که از نقاط مختلف کشور خود را به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) رساندند ؛ حضور نمایندگان رسانه های نوشتاری ، دیداری ، شنیداری و خبرگزاری ها نیز در نوع خود جالب توجه بود.

فرنگی کاران قهرمان جهان با استقبال پرشور مردم و مسئولین وارد کشورمان شدند و به آغوش پرمهر خانواده های خود بازگشتند .

در مراسم استقبال علاوه بر دوستداران کشتی ، خانواده قهرمانان و مسئولین ورزشی ، مسافران این فرودگاه نیز به محض اگاهی از ورود تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران خود را به سالن استقبال رساندند و در مراسم استقبال شرکت کردند .

در این مراسم علاوه بر طنین نام پرغرور ایران ، دوستداران کشتی نام قهرمانان و مدال اوران را هم بر سر زبان اوردند تا روز به یادماندنی برای دلاوران اینده ساز کشتی ایران به ثبت برسد.
حضور برخی از مربیان و پیشکسوتان کشتی کشور در مراسم استقبال نیز قابل توجه بود .

مسئولین فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز در مراسم استقبال حضور داشتند و همراهی و همکاری انها به شکوه این استقبال اضافه کرد.
مراسم استقبال در حالی برگزار شد که قرار بود، هواپیمای حامل تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان ساعت ٣:٤٥ بامداد امروز به زمین بنشیند اما با تاخیر در این پرواز مراسم استقبال ساعت ١٠:٣٠ اغاز شد.
رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی روزهای 15 تا 17 تیرماه در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد و تیم ایران با 2 مدال طلای امیرحسین خوانساری و محمد نصرتی در اوزان 55 و 92 کیلوگرم، 2 مدال نقره سجاد عباس پور و شاهین بداغی در اوزان 48 و 60 کیلوگرم، دو مدال برنز حسین قاسمی و محمد ناقوسی در اوزان 65 و 80 کیلوگرم و با کسب 130 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم های روسیه و ترکیه به ترتیب با 108و 91 امتیاز دوم و سوم شدند.
این افتخار در حالی بدست آمد که فرنگی کاران نوجوان برای سومین بار در جهان به عنوان قهرمانی رسیدند و تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان پس از 22 سال (1996 در تهران) و برای اولین بار در خارج از ایران به صورت همزمان به عنوان قهرمانی رقابت های جهانی رسیدند.