چهار شنبه 17 مرداد پیام تبریک مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار  
   
 

اناهیتا شیرودی مدیر مجموعه کشوری طی پیامی فرا رسیدن روز "خبرنگار" را به راویان خبر و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: خبرنگاران نماد حق‌بینی و حق‌نویسی هستند که به عنوان طلایه داران عرصه اطلاع رسانی با طنین حنجره های پاک و تراوش قلم های متعهدشان، سعی در «آگاه سازی» و «تنویر افکار عمومی» داشته و در تسریع و تسهیل حرکت قافله انسانی به سوی قله ‏های پیشرفت و دانایی نقش موثر و غیرقابل انکاری دارند.

در ادامه اناهیتا شیرودی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه خبر که در انجام وظایف خطیر خود آخرین تیتر را با خون سرخ خود نگاشتند، اذعان داشت: بی شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است.

به گفته مدیر مجموعه کشوری روز هفدهم مردادماه فرصت مغتنمی است تا از زحمات بی دریغ قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبار قدردانی شود، لذا این روز شکوهمند را به نوبه خود به همه صاحبان اندیشه و طلایه داران راستین خبررسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای آنها توفیق روزافزون را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و پیروی از تدابیر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارم