دو شنبه 02 بهمن بررسی پروژه های عمرانی شرکت توسعه در شهرستان های استان تهران  
   
  مشکلات و موانع پروژه های عمرانی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در شهرستان های استان تهران با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه، معاون برنامه ریزی استانداری تهران و سرپرست معاونت عمرانی استاندار تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، ظهر امروز یکشنبه اول بهمن ماه، مشکلات و موانع تکمیل پروژه های عمرانی شرکت توسعه در شهرستان های اسلامشهر، پاکدشت، ملارد، ورامین، گلستان و شهریار با حضور مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه، مهندس ترکی معاون برنامه ریزی استانداری تهران، مهندس تواهن سرپرست معاونت عمرانی استاندار تهران، گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و همچنین جمعی از فرمانداران و شهرداران شهرستان های مذکور بررسی شد.

در بخشی از این مراسم آقایان گل محمدی مدیرکل استان تهران و عباسی معاون فنی و مهندسی شرکت به ارائه گزارشی از وضعیت موجود اماکن ورزشی نیمه تمام در استان تهران و مشکلات و موانع پیشرفت آنها پرداختند. گل محمدی در این خصوص ابراز داشت عزم جدی برای توسعه زیر ساختها و ساخت و تکمیل استادیوم های 5000 نفره و مجموعه های ورزشی تهران با حمایت وزارت ورزش ، استانداری و شرکت توسعه ایجاد شده است.

در ادامه نیز مهندس کریمی با تاکید بر تکمیل و افتتاح پروژه های ورزشی در آینده هر چه زودتر، خواستار تلاش همه جانبه برای بهره برداری مطلوب از این پروژه ها در دهه فجر و سال آینده شد.

این نشست از ساعت 14 در تالار نصرت مجموعه ورزشی انقلاب آغاز گردید