چهار شنبه 04 تیر جلسه سرپرست مجموعه با سرمایه گزاران و کارشناسان پروژه استخر شهید کشوری  
   
  ظهر امروز چهارشنبه 4 تیر ماه 1399 نشست مشترک سرپرست مجموعه با سرمایه گزاران و کارشناسان و مشاوران پروژه استخر شهید کشوری جهت بررسی مسائل فنی و رفع موانع جهت تسریع پیشرفت پروژه در دفتر مدیریت برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی شهید کشوری ،ظهر امروز با دعوت مهدی امینی سرپرست مجموعه ورزشی شهید کشوری از سرمایه گزاران و کارشناسان و ناظرین پروژه سرمایه گذاری استخر قهرمانی شهید کشوری در دفتر مدیریت مجموعه موضوعات روز این پروژه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت .
در ادامه هر یک از حاضرین به بیان نظرات و مشکلات حوزه تخصصی خود پرداختند و پس از برسی فنی به ارائه راهکارهای لازم جهت تسریع در پیشرفت پروژه پرداختند.
امینی در این جلسه با بیان این مطلب که مجموعه با تمام امکانات و توانائی های باالقوه خود در جهت پیشرفت این پروژه همکاری های لازم را خواهد کرد تا انشالله هر چه سریع تر این استخر در اختیار اعضاء و ورزشکاران و همشهریان منطقه 3 تهران قرار گیرد .
در این جلسه صیادی عضو هیات مدیره شرکت ارتباط گستر ،غائی نماینده شرکت ارتباط گستر ،مفیدی مهندس مشاور ،خیری نماینده شرکت توسعه ،شمشکی ناظر تاسیسات مجموعه و سایر کارشناسان و سرمایه گزاران این پروژه حضور داشتند .