چهار شنبه 17 بهمن برگزاری مسابقات دارت کارکنان دولت بخش بانوان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر  
   
 
مسابقات دارت کارکنان دولت بخش بانوان سه شنبه 16 بهمن 1397 با همکاری مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری و کمیته دارت استان تهران در خانه دارت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی شهید کشوری ، مسابقات دارت کارکنان دولت بخش بانوان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به میزبانی خانه دارت مجموعه برگزار شد.
در این دوره از مسابقات که با شرکت بازیکنان وزارت صنعت و معدن ، سازمان ثبت احوال کل کشور ، سازمان امور مالیانی کشور، مرکز آمار ایران و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در دو بخش انفرادی و تیمی (دوبل) برگزار شد، تیم سازمان ثبت احوال با اقتدار توانست تمامی عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
در بخش انفرادی این دوره از مسابقات سولماز رامز قهرمان شد.
مریم احمدلو در جایگاه دوم قرار گرفت.
لیلا فروزان و منیر السادات آقا سید حیدر همگی از سازمان ثبت احوال به مقام سوم مشترکی دست یافتند.
در بخش تیمی (دوبل) این دوره از مسابقات تیم سازمان ثبت احوال کشور الف متشکل از (سولماز رامز و منیر السادات آقا سید حیدر) قهرمان شدند.
تیم شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران الف متشکل از (فاطمه صادقی و مژگان امینی) در جایگاه دوم قرار گرفتند.
تیم های سازمان ثبت احوال کشور ب متشکل از (لیلا فروزان و مریم احمدلو) و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ب متشکل از (فاطمه غلامی و کاملیا زهدی) به مقام سوم مشترکی دست یافتند.
در پایان این دوره از مسابقات تیم سازمان ثبت احوال به مقام قهرمانی رسید.
تیم شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم وزارت صنعت و معدن متشکل از (مریم نجفی، اعظم مرادی، فائزه غفاری و مریم غلام زاده) در جایگاه سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.
این مسابقات با حضور 8 داور و کادر اجرایی کمیته دارت استان تهران برگزار شد.