سه شنبه 16 مرداد پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز خبرنگار  
   
 

دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با انتشار پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به اصحاب فرهیخته رسانه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با انتشار پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به اصحاب فرهیخته رسانه به ویژه حوزه های ورزش و جوانان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است :

"نشاط ملی که در پرتو درخشش جوانان ایران اسلامی در عرصه رقابتی ورزش در ابعاد بین المللی رقم خورده است افتخارات ماندگاری را در امتداد عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسانده است که در این بین اطلاع رسانی به موقع و شفاف و انعکاس تلاش وافر و سعی باشکوه جامعه ورزش و جوانان در رسانه ها و آگاهی بخشی مردم از این عناوین شکوهمند مرهون خدمات ارزشمند و کوشش صادقانه خبرنگارانی است که با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای در روشنگری جامعه ایفای نقش می‌کنند.

هفدهم مردادماه به مناسبت پاسداشت از منزلت شهید صارمی، یادآور سختی های شغل خبرنگارانی است که با شوق در راستای تحقق رسالت اصلی خود متعهدانه و صادقانه گام بر می دارند و آنچه در صفحات رسانه های نوشتاری و خبرگزاری ها و فضای مجازی نقش می بندد یا در رسانه های شنیداری و دیداری منعکس می شود ثمره وجدان بیدار و آگاه اصحاب قلم است .

آنچه مسلم است جامعه ورزش و جوانان کشور، امروز به برخورداری از خبرنگارانی که در امواج پرتلاطم حاشیه ها، آگاهی بخشی را در می نوردند تا با نقدهای سازنده و راهکارهای اساسی، ورزش و حوزه جوانان ایران را در مسیر سازندگی و توسعه قرار دهند، به خود می بالد .

در پایان روزخبرنگار را به همه اهالی معزز رسانه به ویژه خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان تبریک می گویم و از تلاش های صادقانه آنها که برای تحقق وظیفه خطیر خود به پیشرفت و توسعه پایدار این دو حوزه مهم و بزرگ کشور کمک می کنند و در موفقیت ها و افتخارآفرینی ها نیز نقش آفرینی دارند سپاسگزارم .

امیدوارم موفقیت های اخیر ورزش ایران که در رویدادهای مختلف بین المللی از جام جهانی فوتبال تا رقابت های مختلف ووشو، کشتی، وزنه برداری، والیبال و شطرنج ؛ که مایه عزت و افتخار ایران اسلامی شده است در رویدادهای مهم پیش رو از جمله بازی های آسیایی و پاراآسیایی، المپیک جوانان، جام ملت های فوتبال آسیا و رویدادهای قاره ای و جهانی رشته های دیگر با همراهی خبرنگاران استمرار یابد.