دو شنبه 06 شهریور سه طرح ورزشی در شهرستان شاهرود به بهره برداری رسید  
   
  به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری به نقل پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان طی سفر سیدعلی آقازاده سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی این وزارتخانه به استان سمنان، چندین طرح ورزشی در این استان به بهره برداری رسید.
این سه طرح ورزشی به مناسبت هفته دولت در شهرستان شاهرود و با اعتباری معادل یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیدند.
مجتمع فرهنگی ورزشی شهرستان شاهرود که طرح شاخص هفته دولت در استان سمنان است با اعتباری نزدیک به ‌یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از سوی بخش خصوصی به بهره برداری رسید و همچنین زمین چمن مصنوعی روستای مغان از توابع شاهرود با اعتبار حدود ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.
بهره برداری از سالن ورزش‌های باستانی شاهرود از دیگر برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در هفته دولت بود که با زیربنای 700 متر مربع و اعتبار 600 میلیون تومان در سفر یک‌روزه سیدعلی آقازاده به این استان به بهره‌برداری رسید.
لازم به ذکر است ۳۷ هزار و ۴۰۴ ورزشکارسازمان یافته در استان سمنان وجود دارد و در دولت تدبیر امید ۲۱ طرح ورزشی از جمله ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سمنان به بهره برداری رسیده است.
در هفته دولت امسال ۴۸۷ طرح در بخش های مختلف عمرانی، اقتصادی، آموزشی و ورزشی، با ۳۱۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شود که برای ۷۵۴ نفر اشتغالزایی دارد.
گفتنی است در سفر سرپرست توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان به استان سمنان بیش از 4 000متر فضای ورزشی افتتاح شد و فضای ورزشی استان سمنان در دولت تدبیر و امید به بیش از 40000 متر مربع در قالب 24 مکان ورزشی ارتقاء پیدا کرد.