شنبه 21 بهمن محمودی فر سرپرست مجموعه ورزشی آزادی شد  
   
  به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، با حکم مهندس حسن کریمی، ناصر محمودی فر به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی آزادی تهران منصوب شد. در متن این حکم آمده است :

"نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی آزادی منصوب می گردید. امید است در سایه الطاف الهی با بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و بهره مندی از تجربیات همکاران و صاحب نظران، در اجرای وظایف مرتبط، اهتمام ویژه مبذول فرمایید. توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه احدیت متعال خواهانم."

پیش از این سید حسن طباطبایی مدیریت مجموعه ورزشی آزادی را برعهده داشت. مراسم تودیع و معارفه مدیر مجموعه ورزشی آزادی عصر امروز در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برگزار شد تا ناصر محمودی فر رسما فعالیت خود را در مجموعه ورزشی آزادی آغاز کند.

طی این جلسه مهندس کریمی از تلاش ها و زحمات آقای طباطبایی در مدت تصدی مدیریت مجموعه آزادی تشکر و در ادامه آقای محمودی فر را از مدیران توانمند نظام معرفی کرد. در خاتمه نیز طباطبایی و محمودی فر ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت، دقایقی برای حاضرین در جلسه سخن گفتند.

شایان ذکر است با حکم مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه، سید حسن طباطبایی نیز به عنوان مشاور مدیرعامل در امور مجموعه های ورزشی منصوب شد. در متن این حکم آمده است : "نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور اینجانب در امور مجموعه های ورزشی منصوب می گردید."

در این جلسه آقایان جعفری معاون پشتیبانی، عباسی معاون فنی و مهندسی، جلائیان مشاور و مدیرحوزه مدیرعامل، شهرابی مدیر حراست، رحیمی ذیحساب عمرانی، عبدالی ذیحساب جاری، خمارلو مدیر روابط عمومی، نصیبی، خوش کردار معاونان مجموعه آزادی و محمودی مدیر حراست این مجموعه حضور داشتند.