سه شنبه 29 بهمن بازدید کمیته نظارت بر عملکرد بهره برداران شرکت توسعه از برخی اماکن مجموعه شهید شیرودی  
   
 

جلسه کمیته نظارت بر عملکرد بهره برداران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با حضور اعضای کمیته در دفتر مدیریت مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه شهید شیرودی ، امروز سه شنبه 29 بهمن جلسه کمیته نظارت بر عملکرد بهره برداران شرکت توسعه به منظور بررسی بندهای قراردادی پیرامون نحوه عملکرد و نظارت بر برخی از بهره برداران مجموعه و همچنین رعایت قوانین و مقررات مطروحه در بندهای قراردادها در دفتر مدیریت مجموعه شهید شیرودی برگزار شد.

در ابتدا همدانی در خصوص نحوه فعالیت و همچنین چگونگی نظارت بر رفتار بهره برداران توضیحات مبسوطی را ارائه و در خصوص بهره برداران استخرهای شهیدان نوفلاح و تاجیکی و همچنین استخر روباز قهرمانی نیز مطالبی را بیان نمود.

در ادامه کابلی ضمن تشکر از حضور مدیران ستادی در این مجموعه، در خصوص فعالیت بهره بردار استخرهای شهیدان نوفلاح و تاجیکی و همچنین تعمیرات اساسی و بروز رسانی موتورخانه مرکزی استخر، توضیحات جامعی را ارائه کرد.

وی در ادامه صحبتهای خود در خصوص استخر چهارفصل گفت: پیگیری های متعددی برای چهارفصل شدن استخر طبق بند 52 قرارداد چه از طرف ما و چه از طرف بهره بردار صورت گرفت تا در نهایت استخر روباز قهرمانی بصورت چهارفصل آماده پذیرایی از مردم و ورزشکاران باشد.

همدانی نیز در ادامه جلسه از توجه و عملکرد کابلی نسبت به مجموعه شیرودی تشکر و در خصوص کمک به بهره برداران برای افزایش درآمدشان افزود : به نظر بنده شرکت توسعه می بایست از بهره بردارانی که در طول مدت قرارداد خود عملکردی بسیار مثبت داشته اند بیشتر استفاده کند.

جلسه مذکور با حضور اعضاء کمیته جلائیان ؛ همدانی ، شعبانلو و همچنین معاونین مجموعه بیش از دو ساعت به طول انجامید و در ادامه اعضای کمیته به اتفاق کابلی از استخر شهید نوفلاح، تأسیسات و فضاهای در اختیار استخر بهره بردار بازدید نمودند.