سه شنبه 19 تیر احمدی: افتخار ورزش شاد کردن دل مردم است  
   
  در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران
سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از قهرمانی های مقتدرانه تیم های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ایران در رقابت های جهانی به عنوان کار با ارزش فدراسیون کشتی نام برد و اظهار داشت: برای جامعه ورزش ایران مایه غرور است که افتخارآفرینی ها باعث شادی و نشاط مردم می شود.
سید عبدالحمید احمدی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران این قهرمانی را به جامعه ورزش ،مردم و فدراسیون کشتی تبریک گفت و اظهار داشت: خدا را شکر در طی چند وقت اخیر بصورت مداوم اخبار خوبی از جامعه ورزش می رسد و باعث خوشحالی و مایه غرور است که با این عناوین دل مردم شاد و نشاط به جامعه تزریق می شود.

وی در ادامه قهرمانی های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ایران در رقابت های جهانی را بسیار خوب و با ارزش عنوان کرد و آن را حاصل برنامه ریزی های فدراسیون دانست و تصریح کرد: عملکرد فدراسیون کشتی در قبال تیم های آزاد و فرنگی نوجوانان جای تقدیر دارد و علیرغم دشواری این رقابت ها دو عنوان قهرمانی به ارمغان آمد که از این طریق افتخار دیگری برای جامعه ورزش ایران پدید آمد.

سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی با بیان اینکه طنین نام ایران در رویدادهای مختلف ورزشی و اهتزاز پرچم کشورمان به واسطه افتخارآفرینی های ورزشکاران رضایت مردم را فراهم آورده است ،گفت: وزارت ورزش و جوانان هم از تلاش هایی که برای اعتلای نام ایران صورت می گیرد تقدیر می کند و امروز نیز به دستور وزیر ورزش و جوانان به همراه برخی از مدیران وزارت ورزش و جوانان به استقبال قهرمانان کشتی فرنگی ایران آمدیم که می توانند در آینده باز هم برای کشتی کشورمان افتخار آفرین باشند.

سید عبدالحمید احمدی ابراز امیدواری کرد : قهرمانی ها و افتخار آفرینی های جامعه ورزش ایران در رویدادهای مختلف استمرار یابد.