یک شنبه 21 آبان حسن کامران: اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته ها در فدراسیون ها الزامی و به سود ورزش است/بکارگیری مد  
   
  حسن کامران نماینده شش دوره مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اجرای قانون در عدم استفاده از بازنشستگان را ضروری دانست و تاکید کرد: آنچه مسلم است همه ملزم به اجرای قانون هستیم در غیر این صورت گناه کبیره مرتکب شده ایم بنابراین ضرورت دارد که وزارت ورزش و جوانان نیز در اجرای این قانون بدون در نظر گرفتن برخی مصلحت ها اقدام کند .

این نماینده مجلس عمر مفید مدیریتی را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان ساخت: هر کسی عمر مفیدی دارد و طبیعی است که با اتمام عمر مفید مدیریتی دیگر کارایی لازم را نخواهد داشت بنابراین باید به جوان ها میدان داد و به آنها اعتماد کرد و از تخصص و توانمندی های آنها بهره برد.

دکتر کامران با اشاره به اهمیت و نقش فدراسیون ها در توسعه ورزش کشور اظهار داشت: اجرای این قانون در فدراسیون ها نیز اهمیت خاصی دارد چرا که فدراسیونها متولی رشته ورزشی در کشور هستند و می توانند با تفکرات جدید ورزش ایران را بیشتر به سمت موفقیت هدایت کنند.

نماینده مردم اصفهان توانمندی جوانان در عرصه ورزش را نیز مورد توجه قرار داد و توضیح داد: بسیاری از جوانان در عرصه ورزش هم تحصیلات مرتبط دارند و از طرفی در رشته های ورزشی خود هم از تخصص لازم برخوردارند به همین دلیل قطعا هم دغدغه دارند و از توانایی،انگیزه و تخصص لازم برای مدیریت در فدراسیون ها برخوردارند که شایسته است از حضور آنها بهره بگیریم چرا که حتی به سود ورزش کشور است.

کامران توانمندی بانوان در مدیریت را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: آنچه مسلم است توانمندی ملاک ارزیابی افراد در پست های مختلف مدیرتی است بنابراین نباید شایستگی بانوان را در این زمینه نادیده بگیریم و از افراد توانمند در بخش های مدیرتی بدون در نظر گرفتن جنسیت آنها استفاده کنیم . این مهم در وزارت ورزش و جوانان به خوبی توسط دکتر سلطانی فر محقق شده و میدان دادن به بانوان در حوزه مدیرتی اتفاق خوبی در عرصه ورزش است.