یک شنبه 14 مرداد کاهش بودجه، اتفاق بسیار بدی در حوزه ساخت اماکن ورزشی کشور است  
   
 
معاون فنی و مهندسی شرکت در بازدید از ورزشگاه نیشابور :



معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: متاسفانه بودجه این شرکت ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده و این اتفاق بسیار بدی در حوزه ورزش کشور است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه به نقل از مهر، هادی رحمتی صبح شنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه انقلاب نیشابور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش می کنیم پروژه های ورزشی را در کشور فعال نگه داشته و پیشرفت فیزیکی آن ها را افزایش دهیم و در حال حاضر ۲۰ پروژه ورزشی داریم که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و تکمیل آنها اعتبار زیادی می خواهد.

وی افزود: طبق دستور وزیر ورزش و جوانان، طی برنامه ای ۳ ساله پروژه های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی را به بهره برداری رسانده و در چرخه استفاده عموم قرار خواهیم داد.

معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ابراز کرد: از ابتدای امسال اعتباری بالغ بر۲۰۰ میلیارد تومان به این شرکت تخصیص پیدا کرده است با تدبیری که اندیشه شده ۵۰ میلیارد تومان اعتبارات امسال ما افزایش پیدا خواهد کرد.

رحمتی بیان کرد: متاسفانه بودجه شرکت توسعه ، تجهیز و نگهداری وزارت ورزش و جوانان ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده است و این اتفاق بسیار بدی در حوزه ورزش و جوانان است.پروژه استخر ورزشگاه انقلاب نیشابور به دلیل محدودیت های اعتباری سال ها متوقف شده است و ما برای این پروژه پیشنهاد مشارکت بخش خصوصی را داریم.

وی در رابطه با بهره برداری فاز یک ورزشگاه انقلاب گفت: پیمانکار پروژه مکلف است تا آبان ماه این پروژه را به اتمام برساند و فاز یک شامل رینگ و زیرسازی و چمن، روشنایی و پست دور و رختکن است.

معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ادامه داد: خوشبختانه با تمهیدات انجام شده زمین چمن ورزشگاه انقلاب نیشابور در آبان ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید و تلاش می کنیم بخشی از مشکلات جوانان ورزشکار را به حداقل برسانیم.