جمعه, 31 فروردین, 1403
FRIDAY, April 19, 2024
دو شنبه 26 دی
برگزاری اولین نشست کاری مدیرمجموعه کشوری با همکاران
خمارلو: مردم و ورزشکاران باید مجموعه را خانه دوم خود بدانند

برگزاری اولین نشست کاری مدیرمجموعه کشوری با همکاران

مدیر مجموعه ورزشی شهید کشوری گفت:انتظارم از همکاران این است که با تکریم ارباب رجوع شرایطی را فراهم آورند که مردم و ورزشکاران این مجموعه را خانه دوم خود بدانند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی شهید کشوری، اولین نشست کاری محسن خمارلو مدیر مجموعه ورزشی شهید کشوری با همکاران این مجموعه امروز دوشنبه در دفتر مدیریت برگزار شد.

در این نشست که مدیران و کارکنان مجموعه ورزشی شهید کشوری حضور داشتند، خمارلو با تبریک ولادت دخت نبی حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی از اعتماد دکتر عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تشکر و قدردانی نمود و خطاب به همکاران اظهار داشت: مجموعه ورزشی شهید کشوری یکی از قدیمی ترین مجموعه های ورزشی کشور بوده که از دیرباز میزبان قهرمانان بسیاری است. وظیفه ماست که با ارایه بهترین خدمات، حس خوبی که مردم به این مجموعه دارند را در درجه نخست حفظ و سپس تقویت نماییم.

وی افزود: باید از فرصت استفاده کنم و از زحمات تک تک پرسنل این مجموعه تقدیر و تشکر نمایم. از شما عزیزان می خواهم با تکریم ارباب رجوع شرایطی را فراهم آوریم که مردم و ورزشکاران این مجموعه را خانه دوم خود بدانند.

در پایان این جلسه مدیر مجموعه ورزشی شهید کشوری از برگزاری جلسات منظم هفتگی میان مدیریت و پرسنل خبر داد.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved