جمعه, 31 فروردین, 1403
FRIDAY, April 19, 2024
چهار شنبه 30 فروردین
انتصاب سرپرست جدید حقوقی و امور املاک شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی

انتصاب سرپرست جدید حقوقی و امور املاک شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی
انتصاب سرپرست جدید حقوقی و امور املاک شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی


با حکم مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، سرپرست جدید حقوقی و امور املاک این شرکت منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، امروز چهارشنبه 30 فروردین 1402 در مراسم تودیع و تکریم مدیر حقوقی پیشین و معارفه سرپرست جدید حقوقی، طی حکمی از سوی مهیار عسگریان مدیرعامل شرکت، خانم پریسا عبدی به عنوان سرپرست جدید حقوقی و امور املاک این شرکت منصوب و از زحمات و خدمات ارزنده خانم سولماز ولی زاده در دوران تصدی ایشان تقدیر شد.

در متن حکم سرپرستی پریسا عبدی آمده است:

"با استعانت از خدواند متعال و نظر به سوابق، دانش، تعهد و تجربیات سرکارعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم توسعه مدیریت و منابع، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست حقوقی و امور املاک» شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور منصوب می گردید.
از شما انتظار می رود با جدیت نسبت به بررسی، در صورت لزوم بازبینی و نظارت فرآیندهای موجود از منظر حقوقی و قراردادی مطابق ضوابط و مقررات اهتمام جدی معمول دارید.
امید است در سایه الطاف الهی با بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) همگام با گام دوم انقلاب و در راستای سیاست های دولت مردمی و بهره مندی از تجربیات همکاران و صاحبنظران در اجرای وظایف مرتبط، اهتمام ویژه ای مبذول و گزارش پیشرفت کار را به طور مرتب به اینجانب منعکس نمائید.
توفیقات روز افزون سرکارعالی را از درگاه احدیت متعال خواهانم."

شایان ذکر است در این مراسم حمیدرضا رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع، سعید ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی، برخی از مدیران مجموعه های ورزشی، برخی از مدیران ستادی و کارکنان مدیریت حقوقی و امور املاک شرکت نیز حضور داشتند.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved