پنج شنبه, 06 اردیبهشت, 1403
THURSDAY, April 25, 2024
سه شنبه 20 دی
رینگ تندرستی شهید کشوری رقیب جدی و ارزانِ جاده تندرستی انقلاب
سرپرست جدید مجموعه ورزشی شهید کشوری از افتتاح رینگ تندرستی این مجموعه در بهار ۱۴۰۲ خبر داد و گفت که این رینگ می‌تواند رقیبی جدی برای جاده تندرستی مجموعه انقلاب باشد.

رینگ تندرستی شهید کشوری رقیب جدی و ارزانِ جاده تندرستی انقلاب

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی شهید کشوری به نقل از ایرنا، محسن خمارلو، سرپرست جدید مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا از آمادگی این مجموعه ورزشی برای بهره‌برداری در دو بخش ورزش قهرمانی و همگانی خبر داد و گفت: مجموعه ورزشی شهید کشوری بعد از شهید شیرودی، دومین مجموعه ورزشی پایتخت است که قدمت بهره‌برداری از آن به سال‌ ۱۳۴۷ الی ۴۸ برمی‌گردد. این ورزشگاه امکاناتی همچون استخر، زمین تنیس، سالن چندمنظوره و زمین چمن مصنوعی استاندارد دارد و میزبان برگزاری مسابقات لیگ دسته دو کشور است.

وی ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شهید کشوری عمرش را کرده و در تلاش هستیم با دستور مهیار عسگریان، سرپرست جدید شرکت توسعه و نگهداری، چمن مصنوعی با همکاری بهره‌بردار تعویض و سرویس بهتری به ورزشکاران ارائه شود. هدف‌مان این است که با درایت وزیر ورزش و عسگریان خدمات مناسبی در اختیار ورزشکاران و مردم قرار دهیم.

سرپرست شهید کشوری با اشاره به، به‌روزرسانی بخش‌های مختلف استخر مجموعه ورزشی عنوان کرد: استخر شهید کشوری در دولت جدید و با دستور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان بازسازی و به‌تازگی افتتاح شد. این درحالی است که متاسفانه سالیان سال کار بازسازی این استخر متوقف شده بود ولی با حمایت‌های دولت و وزیر ورزش به بهره‌برداری رسید.

خمارلو گفت: مجموعه کشوری دارای یک سالن چندمنظوره است که در حال حاضر کارهای مربوط به تعمیر بخشی از این سالن در حال انجام است. طبق قول پیمان‌کار مربوطه، این سالن چندمنظوره تا آخر سال افتتاح می‌شود.

وی افزود: زمین تنیس و سالن بدنسازی از دیگر بخش‌های مجموعه است و در تلاشیم تا بهترین خدمات را در اختیار مردم پایتخت قرار دهیم. البته بخش‌های مختلف این مجموعه(شامل استخر، زمین چمن و سالن چندمنظوره) در زمان مدیر عاملی حسن کریمی، طبق توافقات انجام شده در اختیار شرکت ارتباط گستر که زیرمجموعه صندوق حمایت از قهرمانان است، قرار گرفت و ما روی عملکرد آن‌ها نظارت داریم.

خمارلو با اشاره به تعویض پیست تارتان شهید کشوری ادامه داد: تعویض پیست تارتان مجموعه به‌عنوان رینگ تندرستی که در تمرینات هوازی مورد استفاده عموم مردم است، در دستور کار قرار دارد.

وی در پاسخ به این که پیست تارتان مجموعه چه زمان به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: تمام اقدمات اولیه در بخش معاونت‌ مشارکت‌های شرکت توسعه انجام می‌شود. ضمن این که تمام اقدامات اجرایی باید از طریق بهره‌برداران مربوطه انجام شود. ما فقط پیگیری می‌کنیم تا روند کار را تسریع کنیم. البته با توجه به نگاه ویژه وزیر ورزش به مجموعه ورزشی شهید کشوری و پیگیری‌های ما، امیدواریم تا ابتدای سال آینده پیست تارتان به بهره‌برداری برسد. البته باید شرایط آب‌وهوایی برای تعویض پیست مناسب باشد. با این حال تلاش می‌کنیم در فصل بهار، اتفاقات خوبی در مجموعه رخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیست تارتان شهید کشوری می‌تواند رقیب جدی برای جاده تندرستی مجموعه ورزشی انقلاب باشد، افزود: با یاری خدا همین‌طور خواهد بود. در تلاشیم تا امکانات‌مان به‌روزتر شود.

خمارلو در واکنش به این که با توجه به هزینه‌های بالای استفاده از جاده تندرستی مجموعه انقلاب، آیا رینگ تندرستی شهید کشوری با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، گفت: همان‌طور که دولت و وزیر ورزش دستور دادند، ما به دنبال گران‌کردن ورزش نیستیم و از این دستور تبعیت می‌کنیم. ضمن این که سرپرست جدید شرکت توسعه هم دستور داده‌ شرایطی فراهم شود که مردم بتوانند به‌راحتی از امکانات ورزشی مجموعه استفاده کنند.

سرپرست شهید کشوری ادامه داد: دو فدراسیون کاراته و دوومیدانی در مجموعه شهید کشوری مستقر هستند. با روسای محترم این دو فدراسیون دیدار داشتم و به‌ دنبال ارائه خدمات بسیار مناسب به این دو فدراسیون هستیم تا با توجه به تمرکزی که در ورزش قهرمانی دارند، بتوانند امکانات خوبی به ورزشکاران خود ارائه دهند.

وی افزود: صددرصد به دنبال آن هستیم تا ملی‌پوشان نیز استفاده بیشتری از امکانات مجموعه ورزشی شهید کشوری داشته باشند. درهای مجموعه شهید کشوری به روی تمام ورزشکاران و مردم ورزش‌دوست باز است و در ۲ بُعد قهرمانی و همگانی اتفاقات بسیار خوبی در مجموعه شهید کشوری رخ خواهد داد.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved