پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
پنج شنبه 15 دی
هدفمان نوسازی مجموعه شهید کشوری است/ از اعتماد مسئولان وزارت ورزش و شرکت توسعه ممنون هستم

هدفمان نوسازی مجموعه شهید کشوری است/ از اعتماد مسئولان وزارت ورزش و شرکت توسعه ممنون هستم

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی شهید کشوری به نقل از خبرگزاری برنا محسن خمارلو، سرپرست سابق فدراسیون اسکواش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره ادامه همکاری با این فدراسیون اظهار داشت: من به عنوان خادم مردم و جامعه ورزش تا هر زمان که دوستان بخواهند در خدمت جامعه ورزش خواهم بود.

فعلا هم تا زمان دریافت حکم رئیس جدید فدراسیون به عنوان سرپرست در فدراسیون هستم اما در شرایط جدید فعلا با توجه به اعتمادی که شرکت توسعه و وزارت ورزش به من داشتند قرار است در مجموعه ورزشی کشوری به فعالیتم ادامه دهم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای به روز رسانی و تجهیز این مجموعه دارید؟ گفت: مجموعه ورزشی کشوری بعد از مجموعه ورزشی شیرودی قدیمی‌ترین ورزشگاه پایتخت است. قطعا هدف ما حفظ و نوسازی این مجموعه است و در همین راستا اخیرا استخر چهار فصل آن توسط دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد، زمین چمن آن در شرایط فعلی قابلیت استفاده دارد و فعلا مسابقات فوتبال لیگ دو آنجا برگزار می‌شود. سالن دوومیدانی را داریم که نیاز به یکسری بازسازی‌ها دارد که تلاش خواهیم کرد در این بخش هم اقدامات لازم را انجام دهیم.

خمارلو در رابطه با سطح کیفی مسابقات لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: وضعیت و کیفیت لیگ امسال تا حدی تحت تاثیر مسابقات جام جهانی قرار گرفت. برای حضور در این جام برای مدتی مسابقات لیگ تعطیل شد که کاملا باعث افت کیفیت بازیها شد. احساس می‌کنم تیم‌ها آنطور که انتظار می‌رود و یا حتی خودشان دوست دارند نمی‌توانند خودشان را به خوبی نشان دهند.

وی درباره کادر فنی تیم‌ ملی گفت: در جایگاهی نیستم که در خصوص کادر فنی تیم‌ نظر کارشناسی داشته باشم اما دوست دارم مسئولان فدراسیون به مربیان داخلی توجه بیشتری داشته باشند.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved