جمعه 13 خرداد پیام تسلیت مدیریت مجموعه ورزشی شهید کشوری  
   
  مدیریت مجموعه ورزشی شهید کشوری طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است .
نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام بنیانگذار حکیم آن، حضرت امام خمینی (ره) عجین شده است. بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان ، اعتقاد و آزادگی و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دلهای ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران اسلامی گشود.
 
قیام خونین 15 خرداد نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی ایثارگر جان خویش در طبق اخلاص نهاده و به تأسی از مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ، با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.

اینجانب ضمن ادای احترام به روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر قیام پانزده خرداد، سی و سومین سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ، به تلاشگران ولایت مدار ورزشی و خانواده محترم آنان تسلیت عرض نموده ، امیدکه به فضل خداوند در پاسداری ازآرمان های والای امام راحل و پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب برای پیشرفت و اعتلای کشور بیش از پیش تلاش نمائیم.

رضایی ؛مدیریت مجموعه ورزشی شهید کشوری