شنبه, 06 مرداد, 1403
SATURDAY, July 27, 2024
سه شنبه 25 اردیبهشت
افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی شهید کشوری تهران

افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی شهید کشوری تهران

امروز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی شهید کشوری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، در این مراسم که مهدی ملک نیا سرپرست مجموعه ورزشی شهید کشوری و محسن خمارلو سرپرست مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب نیز حضور داشتند، مسابقه نمادین فوتبال بین ستارگان ۹۸ و رسانه ورزش برگزار شد. این پروژه با هدف ارتقای کیفیت زمین فوتبال و فراهم کردن شرایطی مناسب برای انجام مسابقات و تمرینات در بالاترین سطح اجرا شد.

ملک نیا در این خصوص اظهار داشت: چمن مصنوعی قبلی این زمین فرسوده شده بود و نیاز به تعویض داشت که بحمدالله این مهم صورت پذیرفت. چمن جدید نیز از نوع چمن مصنوعی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. افزایش کیفیت زمین فوتبال، فراهم شدن شرایطی مناسب برای انجام مسابقات و تمرینات در بالاترین سطح، افزایش طول عمر زمین فوتبال و کاهش هزینه‌های نگهداری از مزایای اجرای این پروژه است که انشاالله این تلاش خادمین ورزش در مجموعه شهید کشوری باعث افزایش رضایتمندی علاقه مندان و ورزشکاران خواهد شد.

سرپرست مجموعه ورزشی شهید کشوری با اشاره به مراحل اجرای پروژه فوق گفت: جمع آوری چمن مصنوعی قبلی، آماده سازی زیرسازی زمین، نصب چمن مصنوعی جدید و پر کردن زمین با مواد پرکننده (مانند ماسه سیلیسی) طبق برنامه ریزی انجام شد.
وی در پایان افزود: عملیات تعویض چمن مصنوعی زمین فوتبال در مدت دو ماه به اتمام رسید. انتظار می رود با اتمام این پروژه، شاهد ارتقای سطح فوتبال در شهر تهران باشیم.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved