شنبه, 06 مرداد, 1403
SATURDAY, July 27, 2024
شنبه 12 خرداد
شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی ۱۴۰۳ حضور چشمگیری داشت

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی ۱۴۰۳ حضور چشمگیری داشت

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی با حضور شرکت های داخلی و خارجی از جمله شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، در این دوره از نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز به معرفی فرصت های سرمایه گذاری در مجموعه های ورزشی تابعه و توانمندی ها و خدمات پیرامون احداث اماکن ورزشی پرداخت و میزبان شرکت های خصوصی سرمایه گذار در بخش ورزش و مدیران و علاقمندان این حیطه مهم بود.

طی این چهار روز شاهد حضور شخصیت های مهم ورزشی در غرفه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بودیم. از جمله این افراد می توان به مدیرعامل، عباس اکبرزاده، سعید ابوالفتحی و خداداد بیرانوند معاونین و جمعی از مدیران این شرکت، صابر رحیمی مدیر مرکز مشارکت های اقتصادی و سرمایه گذاری در ورزش، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، محسن خمارلو و حسین خبیری سرپرستان مجموعه های ورزشی انقلاب و شهید شیرودی، مازیار ناظمی رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، چکشیان معاون فرهنگی و اسناوندی مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رضا صالحی امیری رییس سابق کمیته ملی المیپک، سردار میرافضل رئیس ورزش و آمادگی جسمانی سپاه پاسداران و جمع کثیری از ورزشکاران، هنرمندان و مدیران شرکت های بخش خصوصی اشاره کرد.

طی این چهار روز، مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت توسعه ضمن برگزاری جلسات مختلف با فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان داخلی، به منظور حمایت از تولید ایرانی و همکاری های بیشتر، از سایر غرفه های مستقر در نمایشگاه نیز بازدید کردند.

گفتنی است اکثر تولیدکنندگان داخلی چمن مصنوعی، کفپوش و سایر لوازم و تجهیزات ورزشی که در این نمایشگاه حضور داشتند دارای تاییدیه و گواهینامه استاندارد از آزمایشگاه تخصصی تجهیزات ورزشی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برای برخی از محصولات خود هستند.

همچنین در این نمایشگاه، یادبود بیست و سومین دوره نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی توسط مسئولین برگزاری به اکبرزاده معاون جذب سرمایه و مشارکت های مردمی شرکت توسعه اهدا شد.

در ادامه آیین گرامیداشت «۱۰۰ سال باشگاه داری ورزش نوین در ایران» با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد که معاون جذب سرمایه و مشارکت های مردمی شرکت توسعه نیز در آن حضور داشت.

در نهایت این نمایشگاه در روز جمعه ۱۱ خرداد پایان یافت.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved