چهار شنبه 28 دی در راستای دستور وزیر ورزش و جوانان و تاکید مدیر عامل شرکت توسعه صورت گرفت؛  
   
  برگزاری نشست در خصوص بهره برداری از سالن دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید کشوری

تلاش سرمایه گذار و پیگیری مدیریت مجموعه شهید کشوری برای آماده سازی و افتتاح سالن دوومیدانی مجموعه که یکی از سالن های قدیمی استان تهران است تا قبل از تابستان سال ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی شهید کشوری، بر اساس دستور دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان و تاکید دکتر عسگریان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور مبنی بر تسریع در زمان بهره برداری مجدد از سالن دومیدانی مجموعه ورزشی شهید کشوری، صبح امروز چهارشنبه ۲۸ دی ماه جلسه ای به میزبانی مدیریت مجموعه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور تاجبخش مدیر اقتصادی معاونت مشارکتها و جذب سرمایه گذاری، اصل عرب مسئول نظارت پروژه های سرمایه گذاری، خمارلو مدیر مجموعه ورزشی شهید کشوری و بهره بردار سالن برگزار گردید از بهره بردار خواسته شد با سرعت بخشیدن به عملیات عمرانی، زمینه بهره برداری هرچه سریعتر از سالن دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید کشوری را فراهم آورد.

پس از برگزاری این جلسه و بازدید میدانی از سالن مذکور، بهره بردار اعلام کرد تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا قبل از تابستان سال ۱۴۰۲ عملیات بازسازی سالن دوومیدانی را به پایان برساند.

لازم به یادآوری است که سالن دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید کشوری یکی از سالن های قدیمی استان تهران است که در تمام این سالها میزبان قهرمانان بسیاری از رشته دوومیدانی بوده است. این سالن در ورزش همگانی نیز یکی از پایگاه های اصلی پایتخت به حساب می آید.