جمعه, 07 اردیبهشت, 1403
FRIDAY, April 26, 2024
سه شنبه 29 بهمن
بازدید کمیته نظارت بر عملکرد بهره برداران شرکت توسعه از برخی اماکن مجموعه شهید شیرودی

بازدید کمیته نظارت بر عملکرد بهره برداران شرکت توسعه از برخی اماکن مجموعه شهید شیرودی


جلسه کمیته نظارت بر عملکرد بهره برداران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با حضور اعضای کمیته در دفتر مدیریت مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه شهید شیرودی ، امروز سه شنبه 29 بهمن جلسه کمیته نظارت بر عملکرد بهره برداران شرکت توسعه به منظور بررسی بندهای قراردادی پیرامون نحوه عملکرد و نظارت بر برخی از بهره برداران مجموعه و همچنین رعایت قوانین و مقررات مطروحه در بندهای قراردادها در دفتر مدیریت مجموعه شهید شیرودی برگزار شد.

در ابتدا همدانی در خصوص نحوه فعالیت و همچنین چگونگی نظارت بر رفتار بهره برداران توضیحات مبسوطی را ارائه و در خصوص بهره برداران استخرهای شهیدان نوفلاح و تاجیکی و همچنین استخر روباز قهرمانی نیز مطالبی را بیان نمود.

در ادامه کابلی ضمن تشکر از حضور مدیران ستادی در این مجموعه، در خصوص فعالیت بهره بردار استخرهای شهیدان نوفلاح و تاجیکی و همچنین تعمیرات اساسی و بروز رسانی موتورخانه مرکزی استخر، توضیحات جامعی را ارائه کرد.

وی در ادامه صحبتهای خود در خصوص استخر چهارفصل گفت: پیگیری های متعددی برای چهارفصل شدن استخر طبق بند 52 قرارداد چه از طرف ما و چه از طرف بهره بردار صورت گرفت تا در نهایت استخر روباز قهرمانی بصورت چهارفصل آماده پذیرایی از مردم و ورزشکاران باشد.

همدانی نیز در ادامه جلسه از توجه و عملکرد کابلی نسبت به مجموعه شیرودی تشکر و در خصوص کمک به بهره برداران برای افزایش درآمدشان افزود : به نظر بنده شرکت توسعه می بایست از بهره بردارانی که در طول مدت قرارداد خود عملکردی بسیار مثبت داشته اند بیشتر استفاده کند.

جلسه مذکور با حضور اعضاء کمیته جلائیان ؛ همدانی ، شعبانلو و همچنین معاونین مجموعه بیش از دو ساعت به طول انجامید و در ادامه اعضای کمیته به اتفاق کابلی از استخر شهید نوفلاح، تأسیسات و فضاهای در اختیار استخر بهره بردار بازدید نمودند.


تهران، بلوار میرداماد، میدان محسنی
انتهای خیابان رازان جنوبی (شهید حصاری)
مجموعه ورزشی شهید کشوری
021 - 2226 92 70
©2017 Keshvari Sport Complex, All Right Reserved